خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » جذب هیات علمی بورسیه دانشگاه‌های محروم پزشکی

جذب هیات علمی بورسیه دانشگاه‌های محروم پزشکی

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از اعلام فراخوان بورسیه برای دانشگاه های کم برخوردار در اردیبهشت ماه ۹۵ خبر داد و گفت: این فراخوان برای متقاضیان خدمت در این دانشگاه ها است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر سیدعلی حسینی در گفتگو با مهر افزود: در حال حاضر در فراخوان های جذب هیات علمی برای دانشگاه های کمتر برخوردار، متقاضی کمتری وجود دارد و در مقابل تعداد متقاضی جذب در دانشگاه های علوم پزشکی بزرگ تر بیشتر است و در واقع توازنی برقرار نیست.

وی افزود: از همین رو ما نیز تمهیداتی را برای این امر در نظر گرفته ایم. برای این موضوع فراخوان بورسیه برای متقاضیان خدمت در دانشگاه های کمتر برخوردار یا همان مناطق محروم در اردیبهشت ماه منتشر می شود.

حسینی گفت: افرادی که در دوره های دکتری تخصصی تحصیل کرده اند و یا در سال های آخر تحصیل خود هستند می توانند از این فرصت استفاده کنند و در این فراخوان شرکت کنند.

وی تاکید کرد: دانشگاه های بزرگ و برخوردار بورسیه نخواهند داشت.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اظهار داشت: حقوق و مزایا در مناطق محروم و کمتر برخوردار به خاطر شرایطی که این مناطق دارند بیشتر از سایر مناطق است و جذب هیات علمی نیز مشمول طرح تمام وقت جغرافیایی است.

وی اضافه کرد: افرادی که در دوره های بورسیه به صورت تمام وقت جغرافیایی جذب می شوند به در دانشگاهها، بیمارستان ها و دستگاه های وابسته به وزارت بهداشت خدمت خواهند کرد.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *