خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » پرداخت وام تحصیلی به تمام دانشجویان متقاضی در سال ۹۴

پرداخت وام تحصیلی به تمام دانشجویان متقاضی در سال ۹۴

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در سال ۹۴ این صندوق صد درصد پاسخگوی دانشجویان خواستار وام تحصیلی بود و تمام دانشجویان متقاضی، موفق به دریافت این وام شدند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد مثبت این صندوق در سال گذشته، گفت: یکی از تلاش‌های ما در سال گذشته در رابطه با افزایش سرمایه صندوق رفاه دانشجویان بود تا بتوانیم خدمات بهتری را به دانشجویان ارائه کنیم و در همین خصوص در سال ۹۴ ما توانستیم ۱۰۰ میلیارد تومان به سرمایه صندوق رفاه اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۳ رقم وام شهریه صفر شده بود، گفت: با توجه به سرمایه‌های صندوق رفاه وزارت علوم در سال ۹۴ توانستیم هم تعهد سال ۹۳ را اجرا و ۷۰ میلیارد تومان بابت تعهد سال ۹۳ پرداخت کنیم و هم ۱۳۵ میلیارد تومان در سال ۹۴ برای وام شهریه پرداخت کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: در مجموع در سال ۹۴ ما در صندوق رفاه دانشجویان ۲۰۵ میلیارد تومان وام شهریه پرداخت کردیم در حالی که از دولت ۴۰ میلیارد تومان گرفته بودیم که البته قرار است ۳۰ میلیارد تومان دیگر نیز بگیریم.

یزدان‌مهر یادآور شد: یکی از کارهای بسیار خوبی که در سال گذشته در صندوق رفاه دانشجویان صورت گرفت این بود که در بحث وام تحصیلی ۱۰۰ درصد پاسخگوی دانشجویان بودیم. یعنی تمام دانشجویان متقاضی وام تحصیلی موفق به دریافت این وام شدند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: به طور مثال ما به دانشگاهی ۲ میلیارد تومان اختصاص داده بودیم و مسئولان این دانشگاه اعلام کردند که اگر ۵۰۰ میلیون تومان دیگر بدهید ما می‌توانیم به تمام متقاضیان وام بدهیم و صندوق رفاه نیز این مبلغ را پرداخت کرد.

یزدان‌مهر خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از دانشگاه‌های کشور مانند دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان در نامه‌هایی اعلام کردند که در سال گذشته توانسته‌اند با اعتباری که از صندوق رفاه دانشجویان دریافت کرده‌اند به همه متقاضیان وام‌ها را به موقع پرداخت کنند.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

یک دیدگاه

  1. بنده دانشجوی دکتری هستم و در سال ۹۴ هیچگونه وام تحصیلی پرداخت نشده است
    اگر گفته ها صحت دارد حتما در حق ما ظلم شده!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *