خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » فعالیت پژوهشی هیأت علمی دانشگاه آزاد تحت شرایط ویژه

فعالیت پژوهشی هیأت علمی دانشگاه آزاد تحت شرایط ویژه

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه میتوانند با داشتن شرایط لازم علاوه بر فعالیت های آموزشی فرصت فعالیت های پژوهشی را نیز داشته باشند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ابراهیم واشقانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص وضعیت آموزشی و همچنین پژوهشی اعضای هیات علمی و اساتید این دانشگاه گفت: وظایف آموزشی اعضای هیات علمی، توسط معاونت آموزشی دانشگاه آزاد در حال تدوین است، تا بر مبنای آن اساتید علاوه بر فعالیت های آموزشی فرصت انجام فعالیت پژوهشی را نیز به دست آورند.

وی در ادامه افزود: براساس برنامه هایی که هم اکنون مد نظر دانشگاه است، اساتید و اعضای هیات علمی می توانند این اجازه را داشته باشند تا علاوه بر فعالیت های آمورشی، نیمی از فعالیت های خود را نیز در مراکز پژوهشی انجام دهند.

واشقانی همچنین تصریح کرد: ساعاتی که توسط اساتید موجود در هیات علمی به آموزش اختصاص دارد، باید بر مبنای تدریس واحدهای درسی تنظیم و مشخص شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تکمیل نشدن ساعات مربوط به آموزش میتواند اجازه دهنده اقدام به فعالیت های پژوهشی اساتید باشد، تاکید کرد: اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه آزاد این فرصت را دارند تا علاوه بر فعالیت های آموزشی، در مراکز پژوهشی دانشگاه نیز مشغول به انجام فعالیت های مرتبط شوند.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *