خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تدوین شیوه نامه تشویق و رکود اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد

تدوین شیوه نامه تشویق و رکود اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از تدوین شیوه نامه تشویق و رکود اعضای هیات علمی در این دانشگاه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد حسین‌زاده لطفی در جلسه روسای شورای تخصصی برنامه ریزی استان ها  با اشاره به اینکه اولین برنامه ریزی ها برای صاحب سند شدن دانشگاه آزاد در سال ۸۶ آغاز شد، گفت‌: بدون داشتن برنامه هیچ مدیری نمی‌تواند ادعا کند که چه عملکردی داشته است. برنامه دوم توسعه دانشگاه آزاد اسلامی مهمترین اتفاق سال ۹۴ این دانشگاه بود.

وی افزود: مسئولیت واحدهای دانشگاه از این پس بیشتر می‌شود چراکه باید وظیفه پایش سند را در حوزه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و غیره انجام دهند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد به سند توسعه ششم دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این سند بالغ بر ۸۰ درصد بودجه دانشگاه متکی بر شهریه و ۲۰ درصد آن از خارج از شهریه در نظر گرفته شده است که این نشان از اهمیت جذب و پذیرش دانشجو است.

حسین زاده اظهار داشت: ما در برنامه دانشگاه آزاد توجه ویژه‌ای به موضوع آموزش از جمله پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی و افزایش جذب اعضای هیات‌علمی داریم.

وی عنوان کرد: وظیفه تمامی واحدهای دانشگاه آزاد این است که در تمامی زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند و واحدها باید منطبق بر سند تدوین شده و برش استانی فعالیت کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد به جذب اعضای هیأت علمی اشاره کرد و گفت: نباید نگاه ما به جذب هیات علمی نگاه هزینه ای باشد چراکه اعضای هیات علمی سرمایه های دانشگاه بشمار می روند.

حسین زاده لطفی به تدوین آیین نامه تشویق و رکود اعضای هیات علمی اشاره کرد و افزود: پایه های تشویقی در حوزه های آموزش، فرهنگی و پژوهش خواهد بود، همچنین اگر اعضای هیات علمی نتوانند در موعد مقرر ارتقا و ترفیع بگیرند مشمول رکود علمی خواهند شد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *