خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اولویت داشتن دانشجویان شاهد و ایثارگر در جذب هیات علمی

اولویت داشتن دانشجویان شاهد و ایثارگر در جذب هیات علمی

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از اولویت داشتن دانشجویان شاهد و ایثارگر در جذب هیات علمی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

حسینی مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به طرح استاد مشاور برای دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت‌: جمعی از اساتید مشاور مناطق هشت گانه کشور با هدف اصلاح آیین‌نامه فعلی استاد مشاور گرد هم آمده و جلساتی تشکیل می‌دهند، ماحصل جلسات آن ها منجر به تشکیل نشست اساتید مشاوره دانشگاه‌ها و مراکزعالی شده تا آیین‌نامه استاد مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر با استفاده از خرد جمعی بازبینی و ابلاغ شود.
وی افزود: قرار است در آیین‌نامه جدید استاد مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر از ابتدا تا انتهای تحصیل دانشجویان همراه آنها باشد.
حسینی با تاکید بر اینکه استاد مشاور باید با دانشجویان شاهد و ایثارگر تعامل سازنده داشته باشد، بیان کرد: این اساتید وظیفه دارند ضمن حمایت و هدایت تحصیلی دانشجویان، در مقوله‌های فرهنگی و اجتماعی نیز تاثیرگذار باشند و این امر مستلزم ارائه آموزش‌های منظم به این اساتید است.
وی اظهار داشت: برای این هدف برنامه‌ریزی‌های خاصی انجام شده است تا کادر اداری و کادر حمایتی در دانشگاه‌ها از آموزش‌های لازم برخوردار باشند. در همین راستا در نیمه دوم سال جاری اولین کارگاه آموزشی کارشناسان دفاتر شاهد و ایثارگر برگزار شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در پایان با اشاره به این که دانشجویان شاهد و ایثارگر در اولویت جذب هیات علمی در دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم هستند، گفت: جذب هیات علمی در وزارت علوم مکانیزم‌های خاص خود را دارد و این جذب بر اساس نیازهایی که اعلام می‌شود صورت می‌گیرد و افراد پس از ثبت‌نام در سامانه مورد بررسی قرار می‌گیرند. با این وجود در جذب اعضای هیات علمی متقاضیان شاهد و ایثارگر جزو اولویت قرار دارند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *