خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » ثبت پرونده ۶ هزار نفر در دومین فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

ثبت پرونده ۶ هزار نفر در دومین فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: در فراخوان دوم جذب هیات علمی دانشگاه آزاد در سال ۹۴ حدود ۶ هزار نفر ثبت نام کردند که پرونده ۵ هزار نفر از این افراد برای بررسی تکمیل شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد حسین زاده لطفی در نشست با مدیران استانی گزینش دانشگاه آزاد گفت: هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم همکاری خوبی را در این حوزه با ما داشتند و با اعتمادی که به ما شد، توانستیم مسئولیت تایید صلاحیت عمومی اعضای هیات علمی را در دانشگاه‌ آزاد انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مهمترین دارایی هر سازمانی نیروی انسانی است، اضافه کرد: نیروی انسانی مهمترین سرمایه است بخصوص نیرویی که مسئولیت تربیت و پرورش آینده جوانان را برعهده دارد، در همین راستا افرادی که می خواهند به عنوان هیات علمی وارد مجموعه دانشگاه شوند باید صلاحیت معلم شدن را دارا باشند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد به جذب سالانه ۵ هزار عضو هیات علمی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: بحث امروز ما جذب اعضای هیات علمی است که از ۲ سال گذشته در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی و تاکید بر افزایش کیفی در دانشگاه‌ آزاد صورت گرفته است.

حسین زاده لطفی خاطرنشان کرد: متاسفانه پیش از فراخوان اول سال ۹۴ فرآیند جذب اعضای هیات علمی طولانی بود که در همین راستا بازنگری در این فرآیند صورت گرفت که بر اساس آن، این مدت به ۱۴۵ روز کاهش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: مسئولیت تایید صلاحیت اخلاقی، سیاسی و اعتقادی افراد به عهده گزینش است و فرم های تکمیل شده توسط آنها ملاک تصمیم گیری قرار خواهد گرفت لذا باید دقت زیادی در این امر صورت گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد به ثبت نام ۶ هزار نفر در فراخوان جذب دوم اشاره کرد و گفت: در این فراخوان که از ۵ دی ماه آغاز شده و هنور هم ادامه دارد، حدود ۶ هزار نفر تاکنون ثبت نام کرده اند که از این تعداد پرونده ۵ هزار نفر تشکیل شده که آماده بررسی هستند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: بررسی پرونده های افرادی که تا پایان بهمن ماه ثبت نام کرده اند باید تا پایان خردادماه به پایان برسد.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *