خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » اعلام آمار جذب هیات علمی دانشگاه‌های آزاد در دو سال گذشته

اعلام آمار جذب هیات علمی دانشگاه‌های آزاد در دو سال گذشته

رئیس دانشگاه آزاد با اعلام آمار جذب هیات علمی دانشگاه‌های کشور در دو سال گذشته گفت: سهم دانشگاه آزاد در ارتقای آمار نسبت استاد به دانشجو ۴۲ درصد بوده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اعلام آماری از جذب هیات علمی دانشگاه‌های کشور در دو سال گذشته گفت: نسبت استاد به دانشجو در کل دانشگاه‌های کشور در مهرماه سال ۹۲ ، یک به ۶۵ بوده است که این میزان در بهمن ماه سال ۹۴ یک به ۶۴ شده است.

وی افزود: آمار دانشگاه آزاد در جذب هیات علمی به این صورت است که نسبت استاد (غیرهمگن) به دانشجو در دانشگاه آزاد در مهرماه سال ۹۲ یک به ۵۱ بوده که در بهمن ماه سال ۹۴ یک به ۴۷ شده است و این آمار برای نسبت استاد (همگن) به دانشجو در دانشگاه آزاد در مهر ۹۲ یک به ۴۱ بوده است که در بهمن ۹۴ یک به ۳۷ شده است.

میرزاده گفت: همچنین اعضای هیات علمی تمام وقت که از مهرماه سال ۹۱ تا بهمن ۹۴ جذب شده اند ۲ هزار و ۹۴۶ نفر بودند و  ۲ هزار پرونده نیز در دست بررسی است.

رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد: تا ۳۱ خرداد سال ۹۵ نیز ۳ هزار و ۹۰۰ عضو هیات علمی قرار است جذب کنیم. همچنین ۲ هزار و ۵۵۶ مربی نیز به استادیاری ارتقا یافتند. یعنی از مهرماه سال ۹۱ تا بهمن ۹۴، بیش از ۱۱ هزار عضو هیات علمی به اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اضافه شده است.

میرزاده ادامه داد: در کل دانشگاه‌های کشور از اول مهرماه سال ۹۲ تا اول دی ماه سال ۹۴ جذب هیات علمی ۷ هزار و ۶۲ نفر بوده است که ۲ هزار و ۹۴۶ نفر مربوط به دانشگاه آزاد است یعنی سهم دانشگاه آزاد در ارتقای آمار نسبت استاد به دانشجو ۴۲ درصد بوده است.

 

 

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *