خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » برنامه دانشگاه آزاد برای جذب ۱۱ هزار عضو هیئت علمی جدید

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب ۱۱ هزار عضو هیئت علمی جدید

رییس دانشگاه آزاد گفت: تا پایان خرداد سال ۱۳۹۵، یازده هزار عضو هیئت علمی دیگر جذب دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر میرزاده در جلسه ۷۵ ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با اشاره به تحصیل بیش از یک میلیون ۷۰۰ هزار دانشجو در نزدیک ۴۰۰ واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی، وجود ۷۷ مرکز رشد و ۶۸۵ شرکت دانش بنیان در این دانشگاه را نمونه اهتمام این دانشگاه به اقتصاد دانش بنیان دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طرح های دیگری مانند ساماندهی آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، اصلاح ساختار هیئت علمی دانشگاه آزاد و جهت دهی به سمت جذب اعضای هیئت علمی جدید و تبدیل وضعیت از مربی به استادیار، استادیار به دانشیار و دانشیار به استاد را از جمله دیگر اقدامات مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: بیش از ۲۰ درصد از تولید علم کشورمان به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص دارد و توسعه کیفی این دانشگاه اولویت اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌های ما است.

وی با اشاره به ۳۱ برش استانی در سند آمایش استانی دانشگاه آزاد،ایجاد رشته‌های نو و جدید، با در نظرگرفتن نیازها و شرایط محیطی و اقلیمی و توانایی های هر استان با لحاظ کردن نظرات نخبگان آن استان را از اهم خصوصیات این سند برشمرد.

رییس دانشگاه آزاد، با اشاره به وجود یک عضو هیئت علمی به ازای هر ۴۷ دانشجوی دانشگاه آزاد که در پایان برنامه ششم به یک به ۳۷ و در افق چشم انداز به یک به ۲۷ خواهد رسید، تاکید کرد: در سند آمایش سرزمین دانشگاه آزاد، تحول رویکرد جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی، تقلیل دوره جذب از یک سال و نیم به ۴ ماه از دستاورهای دیگر این دانشگاه برشمرده شده است.

 

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *