خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » برنامه دانشگاه آزاد برای ارتقاء وضعیت نسبت استاد به دانشجو

برنامه دانشگاه آزاد برای ارتقاء وضعیت نسبت استاد به دانشجو

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه، گفت: در حال حاضر نسبت استاد به دانشجو در کل کشور یک به ۶۹ و در دانشگاه آزاد اسلامی یک به ۴۸ است و از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی رسیدن به نسبت یک به ۲۷ است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات امنای استان خوزستان، گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هیات امناها باید برنامه و بودجه سنواتی دانشگاه ها را به تصویب برسانند، در همین راستا هدف از برگزاری این جلسات، بررسی و تصویب بودجه سال ۹۵ و گزارش عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها است.

وی با بیان اینکه از وظایف دانشگاه ها پاسخ به نیاز اجتماعی افراد به امر تحصیل است، گفت: دانشگاه های کشور تنها می توانند پاسخگوی حدود ۳۰ درصد از تقاضای کارشناسی ارشد و ۵ درصد از تقاضای مقطع دکتری باشند.

رییس دانشگاه آزاداسلامی افزود: توسعه تحصیلات تکمیلی همچنان جزو سیاست های اصلی ماست. در کنار آن، افزایش درآمدهای غیرشهریه ای دانشگاه، اجرای طرح های ماندگار فرهنگی، اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام، راه اندازی کامل طرح ساها که درواقع یک آزمایشگاه بزرگ ملی است، از دیگر اهداف و سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *