خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » اضافه شدن ۲۰ هزار عضو هیأت علمی به مجموعه دانشگاه آزاد تا سال ۹۶

اضافه شدن ۲۰ هزار عضو هیأت علمی به مجموعه دانشگاه آزاد تا سال ۹۶

رییس دانشگاه آزاد در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال ۹۶ حدود ۲۰هزار عضو هیأت علمی تمام وقت به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی افزوده خواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر حمید میرزاده در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه که در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد، با بیان این که براساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ مقرر شده که ۳۰ درصد از کل دانشجویان کشور در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خوشبختانه در این زمینه پیشرو بوده و تا پایان سال ۹۴ به این مهم دست می یابد و نسبت تعداد دانشجویان، به افق چشم انداز ۱۴۰۴ می رسد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۶ حدود ۲۰هزار عضو هیأت علمی تمام وقت به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی افزوده خواهد شد، گفت: بر این اساس، دانشگاه آزاد اسلامی به یک مرجع و مأمن اشتغالزایی، برای فارغ التحصیلان کشور تبدیل شده است و تا پایان خرداد ۹۵ بیش از نصف این تعداد در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی جذب شده و می شوند.

میرزاده تأکید کرد: توسعه تحصیلات تکمیلی، جذب اعضای هیأت علمی تمام وقت، تجهیز دانشگاه، توسعه کیفی، تجهیز طرح ساها و توسعه اقتصاد دانش بنیان با جدیت در دانشگاه آزاد اسلامی دنبال می شود.

 

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *