کانال تلگرم اخبار هیات علمی

مدارک مورد نياز جهت تکمیل پرونده جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد

مدارک مورد نیاز متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد برای مراجعه به دبیر خانه های هیات اجرایی جذب استان ها اعلام شد.

به گزارش وب سایت هیأت علمی، متقاضیان پس از مراجعه به سامانه جذب و ثبت نام در فراخوان، موظفند ظرف مدت ۱۰ روز پس از ثبت نام جهت تشکیل و تکمیل پرونده به دبیرخانه هیات‌های اجرایی جذب استان مربوطه مراجعه نمایند و در صورت عدم مراجعه متقاضی در زمان مشخص شده به دبیرخانه هیات اجرایی جذب، بررسی فرآیند جذب متقاضی از دستور کار خارج می‌شود و متقاضی می بایست مجدداً در فراخوان‌های بعدی شرکت نماید.

مدارک مورد نیاز جهت تکمیل پرونده متقاضیان در دبیر خانه های هیات اجرایی جذب استان ها به شرح زیر است:

۱- ارائه رزومه علمی (۲ سری)

۲- دوازده قطعه عکس ۳*۴ پشت نویسی شده

۳- اصل و کپی شناسانامه (۲ سری)

۴- اصل و کپی کارت ملی (۲ سری)

۵- اصل مدارک کلیه مقاطع تحصیلی به همراه کپی (۲ سری)

۱-۵- ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی

۶- ریزنمرات تأییدشده کلیه مقاطع تحصیلی به همراه کپی (۲ سری)

۷- سوابق ایثارگری (در صورت وجود)

۸- کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان به همراه کپی (۲ سری)

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

یک دیدگاه در “مدارک مورد نیاز جهت تکمیل پرونده جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد”

  1. میثم گفت:

    کاش می شد پست کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت اخبار از طریق ایمیل

ایمیل خود را وارد کنید:
پس از درج ایمیل و ثبت کد تأیید می بایست به ایمیل خود مراجعه نموده و بر روی لینک تأیید ثبت نام که برای شما ایمیل شده است کلیک کنید.