خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » مدارک مورد نیاز جهت تکمیل پرونده جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد

مدارک مورد نیاز جهت تکمیل پرونده جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد

مدارک مورد نیاز متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد برای مراجعه به دبیر خانه های هیات اجرایی جذب استان ها اعلام شد.

به گزارش وب سایت هیأت علمی، متقاضیان پس از مراجعه به سامانه جذب و ثبت نام در فراخوان، موظفند ظرف مدت ۱۰ روز پس از ثبت نام جهت تشکیل و تکمیل پرونده به دبیرخانه هیات‌های اجرایی جذب استان مربوطه مراجعه نمایند و در صورت عدم مراجعه متقاضی در زمان مشخص شده به دبیرخانه هیات اجرایی جذب، بررسی فرآیند جذب متقاضی از دستور کار خارج می‌شود و متقاضی می بایست مجدداً در فراخوان‌های بعدی شرکت نماید.

مدارک مورد نیاز جهت تکمیل پرونده متقاضیان در دبیر خانه های هیات اجرایی جذب استان ها به شرح زیر است:

۱- ارائه رزومه علمی (۲ سری)

۲- دوازده قطعه عکس ۳*۴ پشت نویسی شده

۳- اصل و کپی شناسانامه (۲ سری)

۴- اصل و کپی کارت ملی (۲ سری)

۵- اصل مدارک کلیه مقاطع تحصیلی به همراه کپی (۲ سری)

۱-۵- ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی

۶- ریزنمرات تأییدشده کلیه مقاطع تحصیلی به همراه کپی (۲ سری)

۷- سوابق ایثارگری (در صورت وجود)

۸- کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان به همراه کپی (۲ سری)

همچنین ببینید

زمان اعلام نتایج جذب هیات علمی دانشگاه آزاد سال 97

مشخص شدن اعضای هیأت علمی جدید دانشگاه آزاد تا پایان سال جاری

مدیر مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد با تشریح برنامه های جذب هیأت …

یک دیدگاه

  1. کاش می شد پست کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *