خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » اصلاح هرم هیات علمی دانشگاه آزاد تا شهریور ۹۵

اصلاح هرم هیات علمی دانشگاه آزاد تا شهریور ۹۵

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به ممیزی رشته محل ها در این دانشگاه، گفت: اصلاح هرم هیات علمی باید تا شهریور ۹۵ انجام گیرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر حمید میرزاده در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد با اعلام این خبر افزود: با جذب این افراد، ما به تعهد خود مبنی بر جذب سالانه ۵ هزار عضو هیات علمی عمل کرده ایم.
وی به طرح سنجش و پذیرش اشاره کرد و گفت: تصویب این طرح درست در زمانی صورت گرفت که دانشگاه به دنبال تحقق برنامه های خود برای افزایش کیفیت بود. دانشگاه آزاد نه تنها هزینه ای برای دولت ایجاد نکرده بلکه تا امروز همواره بار مالی بسیاری را از دوش دولت برداشته است.
میرزاده افزود: برآورد ما حاکی از آن است که با اجرای این طرح، اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی در بلندمدت و سنوات آینده تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. به همین سبب باید فعالیت هایی مانند اقتصاد دانش بنیان، تبدیل به احسن اموال دانشگاه، تشکیل کلاس های بازآموزی و فعالیت هایی متناسب با اقلیم و امکانات هر منطقه، مدنظر قرار گیرد.
وی به تسریع روند جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: از مهر ۹۲ تاکنون ۲ هزار و ۷۰۳ استادیار به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی افزوده شده است.
رئیس دانشگاه آزاد یادآور شد: تا سه ماه آینده، ۲ هزار عضو هیات علمی با مدرک دکتری جذب خواهند شد که اعتبار آن نیز در نظر گرفته شده است.
میرزاده به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: بر اساس گفته دکتر مخبر دزفولی، روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید متعهد شوند که تا شهریور ۹۵ نسبت به اصلاح هرم هیات علمی اقدام کنند.
وی همچنین تاکید کرد: استانداردهای آموزش عالی را نمی توان بر اساس سلایق شخصی روسا تغییر داد.

 

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *