خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » حمایت از رساله‌های تحقیقاتی برتر دانشجویان دکتری

حمایت از رساله‌های تحقیقاتی برتر دانشجویان دکتری

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران از حمایت رساله های تحقیقاتی برتر دانشجویان دکتری خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اظهار کرد: بنا داریم از رساله‌های برتر دانشجویی دکتری در سطح بسیار خوبی حمایت کنیم و رقم مناسبی را برای انجام کار تحقیقاتی رساله منظور کرده ایم.

وی با اشاره به موضوع رساله‌ها تصریح کرد: موضوع رساله ها باید به نحوی باشد که در تحقیقات مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی و دولتی و دستگاه‌های عمومی و خصوصی مورد بررسی و ایجاد قرار گیرد.

ضرغام بیان کرد: میزان حمایت‌ها را افزایش خواهیم داد و این باعث می‌شود که ما بتوانیم از ظرفیت‌های دانشجویان دکتری برای انجام کار تحقیقاتی هدفمند استفاده کنیم و کارهای تحقیقاتی ارزشمندی به کمک بنیاد جامعه و در مرزهای دانش صورت گیرد.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران خاطر نشان کرد: دستورالعمل این برنامه در سایت موجود است، این هدف را ما دنبال می‌کنیم تا بتوانیم موضوعاتی که در چارچوب اولویت‌های تحقیقاتی کشور یا متناسب با نیاز دستگاه‌ها اعم از بخش‌ عمومی و دولتی و اعم از بخش خصوصی است که بخش خصوصی نیز جزو منابع ملی کشور است و اگر آن ها موفق باشند به این معناست که کشور موفق است در چارچوب نیازهای موضوع رساله شان حمایت کنیم.

وی عنوان کرد: به عبارتی با این کار توان انجام کار تحقیقاتی ما زیادتر می‌شود و این باعث می‌شود دانشجویان موضوعات اساسی و بهتری را برای کار تحقیقاتی در خصوص رساله دکتری انتصاب کنند و این به نفع توسعه‌ ملی کشور،‌ حل معضلات و استفاده از ظرفیت‌های کشور خواهد بود.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *