خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در سال گذشته

پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در سال گذشته

مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: در سال گذشته بیش از ۶هزار میلیارد ریال تسهیلات به اعضای هیات علمی این دانشگاه اعطا شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

فرید ذاکر در خصوص اعطای تسهیلات به اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد به خبرگزاری مهر گفت: در سال گذشته بیش از ۶ هزار میلیارد ریال به اعضای هیات علمی و کارمندان تسهیلات با نرخ  ترجیهی ۱۴درصد اعطا شده است.

وی با بیان این که این وام ها بازپرداخت ۶۰ ماهه داشته اند، افزود: برای اعضای هیات علمی ۶۰ میلیون تومان و به کارمندان ۴۰ میلیون تومان وام اعطا شده است.

به گفته ذاکر، بیشتر تسهیلات ارائه شده از صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد در قالب وام های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت  است.

مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی  اظهار داشت: همچنین برنامه داریم برای دانشجویان در قالبهای مختلف تسهیلاتی ارائه کنیم تا دیگر دغدغه شهریه نداشته باشند.

به گفته وی، وام های ضروری، پژوهانه، حمایت از دانشجویان دکتری، وام مسکن و… از دیگر اقدامات ما به شمار می رود تا بدین واسطه دانشجویان از تسهیلات بیشتری برخوردار شوند. امیدواریم روز به روز سقف و مقدار این تسهیلات بیشتر شود.

وی در خصوص آخرین آمار وام اعطایی به دانشجویان، افزود: البته در سال گذشته بیش از پنج هزار میلیارد ریال وام به دانشجویان پرداخت کرده ایم.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *