خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » جذب اعضای هیأت علمی با مهارت ویژه در دانشگاه فنی و حرفه ای

جذب اعضای هیأت علمی با مهارت ویژه در دانشگاه فنی و حرفه ای

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای از رویکرد این دانشگاه به سمت جذب نیروهای مهارتی به عنوان هیات علمی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای به اصلاح ساختار هرم علمی دانشگاه اشاره کرد و افزود: کادر آموزشی دانشگاه، تعاریف دیگری داشت اما اکنون باید با تعاریف آموزش عالی یکسان می شود از این رو بعد از پیگیری‌ها، این تعریف با تعاریف دیگر آموزش عالی یکسان شد.

وی افزود: بنابراین دستورالعملی مبنی بر تطبیق کادر آموزشی با اعضای هیات علمی دانشگاه، به نام «عضو هیات علمی فنی» تعریف شد که به تصویب نیز رسید.

معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای یادآورشد: بررسی تعداد دانشجویان با اعضای هیات علمی نشان می‌دهد که دانشگاه با کسری هیات علمی مواجه است و در تلاش است تعدادی عضو هیات علمی جذب کند.

وی افزود: بنابراین دراین بخش یک ظرفیت ازسال ۹۱ به وجود آمده بود که امسال نتیجه آن اعلام شد و حدود ۱۰۰ نفر جذب دانشگاه فنی و حرفه ای خواهند شد.

افشین مهر ادامه داد: بارگزاری جدید جذب اعضای هیات علمی با شاخص‌های جدید نیز انجام شد از این پس، دانشگاه عضو هیات علمی خود را از بین افرادی انتخاب می کند که دارای مهارت ویژه باشند پس حرکت به سمت مهارت در عضو هیات علمی برای دانشگاه بسیار مهم است.

وی ادامه داد: این مساله امسال عملیاتی شده و هیات امنا نیز آن را مصوب کرد، ما براساس آزمون حرفه‌ای و مهارت داشتن و یا حرفه بلد بودن در کنار شاخص های علمی، عضو هیات علمی را انتخاب خواهیم کرد.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *