خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تجمع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام‌ نور مقابل مجلس

تجمع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام‌ نور مقابل مجلس

شماری از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام‌ نور صبح امروز در اعتراض به نحوه تمدید قراردادهای‌شان، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام‌نور صبح امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

بنابراین گزارش یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام‌نور که در این تجمع حضور داشت در گفت‌وگو با فارس گفت: اعتراض ما در رابطه با نحوه بستن قراردادهاست. در گذشته قراردادهای ما یکسال به یکسال تمدید می‌شد ولی این بار یک ترم با ما قرارداد بسته شده که در این صورت آخر بهمن قرارداد ما به اتمام می‌رسد.

وی افزود: با اخباری که به ما داده شده پس از پایان این قرارداد با ما قراردادی بسته نشده و ما بیکار خواهیم شد. اکنون هم تعدادی لغو قرارداد وجود دارد یعنی بصورت غیر رسمی اخراج شده‌اند.

این عضو هیات علمی دانشگاه پیام‌نور ادامه داد: قراردادهایی که با ما بسته می‌شود سه نوع است. یکی به عنوان دستیار علمی، دوم به عنوان مربی قراردادی و سوم هم قرارداد پیمانی مشروط و کسانی که امروز اینجا تجمع کرده‌اند کسانی هستند که به این صورت با آنها قرارداد امضاء شده است.

وی گفت: همه ما از طریق فراخوان جذب متمرکز وزارت علوم و یه‌صورت قانونی در دانشگاه پیام‌نور مشغول به‌کار شده‌ایم. همه معترضان دارای امتیاز پژوهشی لازم هستند و کارهایی را که طبق قرارداد موظف به انجام آن بودیم را انجام داده‌ایم ولی الان روی همین مسائل به ما ایراد گرفته می‌شود.

 

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *