خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعطای تسهیلات ویژه به اساتید واحد علوم تحقیقات

اعطای تسهیلات ویژه به اساتید واحد علوم تحقیقات

رئیس واحد علوم تحقیقات گفت: این واحد مزایای ویژه وام قرض الحسنه، تسهیلات خرید مسکن، خدمات صندوق پس انداز را به اعضای هیات علمی خود اعطا می کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسپور در نشست معارفه اعضای هیات علمی جدید این واحد دانشگاهی گفت: واحد علوم و تحقیقات با داشتن ظرفیت های علمی ممتاز متشکل از اساتید و دانشجویان نخبه، می تواند در تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان در کشور گام های موثری بردارد.

رئیس واحد علوم و تحقیقات بر لزوم کاهش اتکا به شهریه دانشجویان و توجه بیش از پیش به درآمدزایی از طریق پروژه های علمی و تحقیقاتی تاکید و خاطر نشان کرد: ضروری است طرح های پژوهشی علاوه بر انتشار مقالات آن با ضریب تاثیر بالا در مجلات معتبر علمی به درآمدزایی برای دانشگاه و اساتید از طریق انعقاد قرارداد با مراکز، دستگاه ها و نهاد های مختلف نیز منجر شود.

عباسپور تنوع بخشی به حوزه هایی چون تولید، کشاورزی، دامپروری و نفت را با همکاری صنعت و دانشگاه میسر دانست و خاطرنشان کرد: عدم تاثیرگذاری نیروی متخصص در بهبود اقتصاد کشور، نشان دهنده نقص تعامل بین صنعت و جامعه دانشگاهی کشور است.

وی تسهیلات و قوانین در حوزه تاسیس شرکت های دانش بنیان و انجام پروژه های پژوهشی را مطلوب خواند و اظهار داشت: امید است با استفاده از شرایط ایجاد شده در محیط دانشگاهی، میزان اقبال به کارآفرینی و درآمدزایی توسط اساتید و محققان واحد در ۵ سال آتی افزایش یابد.

رئیس واحد علوم و تحقیقات به تخصیص مزایای ویژه به اعضای هیات علمی این واحد مانند وام قرض الحسنه، تسهیلات خرید مسکن، خدمات صندوق پس انداز و تعاونی مسکن کارمندان و اعضای هیات علمی اشاره کرد و گفت: این واحد دانشگاهی با تخصیص اعتبارات و بودجه های لازم در پی ایجاد شرایط مناسب زندگی برای اساتید و کارکنان خود است.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *