خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » تدوین آیین نامه فعالیت اساتید خارجی در دانشگاه آزاد

تدوین آیین نامه فعالیت اساتید خارجی در دانشگاه آزاد

تهیه آیین نامه استفاده از اساتید خارجی و یا ایرانی مستقر در خارج از کشور در نخستین جلسه شورای تخصصی مدیریت واحدهای دانشگاه آزاد مستقر در مناطق آزاد تصویب شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان حسین ابراهیمی، دبیر شورای تخصصی مدیریت واحدهای دانشگاه آزاد در مناطق آزاد در خصوص موضوعات مطرح شده در این جلسه، گفت: شورای تخصصی مدیریت واحدهای دانشگاه آزاد مناطق آزاد بر اساس مصوبه خرداد ماه هیات امنا، به منظور واگذاری امور مربوط به واحدهای دانشگاهی مستقر در مناطق آزاد به این شورا تشکیل شده است.
وی افزود: رئیس دانشگاه، مشاور عالی رییس جمهور، دو نفر از مدیران عامل مناطق آزاد، دو نفر از معاونین دانشگاه، یکی از روسای واحدهای مناطق آزاد و مدیرکل امور بین الملل دانشگاه به عنوان دبیر شورا اعضای این شورا را تشکیل می دهند.
دبیر شورای تخصصی مدیریت واحدهای دانشگاه آزاد در مناطق آزاد تاکید کرد: همچنین امور دبیرخانه ای شورای تخصصی مدیریت واحدهای دانشگاه آزاد مستقر در مناطق آزاد نیز در اداره کل بین الملل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شود.
ابراهیمی با بیان اینکه جذب دانشجوی خارجی در مناطق آزاد و واحدهای دانشگاهی مصوبه بعدی این جلسه بود، گفت: به منظور بررسی روش های جذب و بهبود آن مقرر شد، کارگروهی تشکیل و تصمیمات و پیشنهادات این کارگروه در جلسه آینده شورای تخصصی مطرح شود.
وی افزود: تهیه آیین نامه استفاده از اساتید خارجی و یا ایرانی مستقر در خارج از کشور، اعتبار سنجی مدارک واحدهای دانشگاهی برای دانشجویان غیر ایرانی، بررسی امکان ارائه کارشناسی ارشد پیوسته در چهارچوب قوانین وزارتخانه های بهداشت و علوم از دیگر مصوبات این جلسه بود.
دبیر شورای تخصصی مدیریت واحدهای دانشگاه آزاد در مناطق آزاد گفت: همچنین مقرر شد، مصوبات این شورا به منزله مصوبات هیات امناهای استانی واحدهای مستقر باشد و به مصوبات آن هیات امنا الحاق و الصاق شود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *