خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تسریع رسیدگی به پرونده اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور

تسریع رسیدگی به پرونده اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور  گفت: سازماندهی وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور و تسریع رسیدگی به پرونده اعضا از اولویت های مهم این دانشگاه است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر رستمی ابوسعیدی سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: در حال حاضر تکمیل و افتتاح پروژه‌هایی که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، در دستور کار قرار دارد و تمام تلاش خود را برای استفاده از منابع مختلف و تکمیل سایر پروژه های عمرانی و آموزشی خواهیم داشت.

وی با اشاره به وضعیت پرونده‌های جذب اعضای هیات علمی دانشگاه افزود: ساماندهی وضعیت اعضای هیات علمی و تسریع رسیدگی به پرونده اعضا از دیگر اولویت های مهم این دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه پیام نور درخصوص صرفه جویی و استفاده از منابع مالی دانشگاه عنوان کرد: در دنیای کنونی و با توجه به رشد روزافزون فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، باید طرح ها را به سرعت و دقت بیشتر به مرحله اجرا درآورد تا باعث تحمیل هزینه های کمتر به مجموعه و حرکت سریع تر به سمت استانداردهای بین المللی شود.

وی خاطرنشان کرد: با اتحاد و همدلی و همبستگی خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور می توانیم در راستای اعتلای بیشتر و حفظ دستاوردهای علمی، آموزشی و پژوهشی و اهداف متعالی گام های موثری برداریم.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *