خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » انتشار فراخوان دوم جذب هیات علمی دانشگاه آزاد در بهمن ماه

انتشار فراخوان دوم جذب هیات علمی دانشگاه آزاد در بهمن ماه

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در شش ماه آینده اصلاح هرم هیات علمی به خصوص در گروه معارف پیگیری می شود و در بهمن ماه و فراخوان دوم جذب هیات علمی، شیونامه جذب را به استان ها ابلاغ خواهیم کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر فرهاد حسین زاده لطفی در اولین نشست گروه معارف اسلامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای اولین بار در سطح سازمان مرکزی، دفتری را برای امور گروه‌های معارف اختصاص دادیم که معاونت آموزشی دانشگاه از کمک این دفتر در اصلاح شیوه نامه‌ها، بخشنامه و آیین نامه استفاده خواهد کرد.

وی به توسعه تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و ادامه داد: در توسعه تحصیلات تکمیلی، بحث حفظ کیفیت و ارتقای آن از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر علاوه بر این که در تمام گروه‌های آموزشی در دانشگاه آزاد رخ می دهد باید در گروه معارف اسلامی هم صورت گیرد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در همین راستا تربیت نیروی انسانی متخصص را در برنامه داریم. در ۶ ماه آینده نیز اصلاح هرم هیات علمی به خصوص در گروه معارف پیگیری می شود و در بهمن ماه فراخوان دوم جذب هیات علمی و شیونامه جذب را به استان ها ابلاغ خواهیم کرد.

وی با بیان این که گروه‌های معارف اسلامی را به معنای واقعی احیا خواهیم کرد، ادامه داد: همچنین به واحدها ابلاغ شده است که به منظور ارتقای اعضای هیات علمی تا سقف ۵۰ درصد از بورس داخلی اعضای هیات علمی را بر عهده گیرند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۶ دیدگاه

  1. تو دوتا فراخوان گذشته همسرم شرکت کرده مدارک فرستاده اما همچنان خبری نشده و تو سایت زده درخواست شما در حال بررسی است

  2. لطفا تکلیف پرونده های سالهای گذشته را معلوم کنید. واقعا صحیح نیست که مدام اعلام نیاز گردد اما درخواست های گذشته بلاتکلیف باشد و دانش آموخته دکتری کشور با شرایط نامشخص رها گردد.

  3. با کد ملی و رمزی که خودتون انتخاب میکنید وارد سیستم شوید . حتما راهنما و اعلام نیاز دانشگاه و جنسیت و بومی و غیر بومی دقت شود.
    http://www.farakhanjazb.ir/login.php?pltype=3&msg=1301

  4. سلام، ثبت نام هیئت علمی از طریق کدام سایت میباشد. و شرایط جذب را لطفاً بیان کنید. سپاسگزارم

  5. سلام.ثبت نام از طریق کدام سایت و چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *