خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » لزوم اصلاح هرم هیأت علمی دانشگاه ها

لزوم اصلاح هرم هیأت علمی دانشگاه ها

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: انتظار می رود روسای دانشگاه نسبت به ایجاد زمینه ارتقای اعضاى هیات علمی و اصلاح هرم هیات علمی در دانشگاه ها اقدام کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حضور دکتر محمد روشن معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، روشن یادآور شد: تلاش براى ایجاد زمینه ارتقای اعضاى هیات علمی و اصلاح هرم هیات علمی یکی دیگر از ماموریت هاى رئیس دانشگاه است و انتظار می رود با توجه به عدم توازن تعداد مربیان، استادیار، دانشیار و استادان باید تلاش ویژه اى را مبذول کرد.

وی گفت: باتوجه به توفیق کسب رتبه علمی ١۶ ایران بر اساس داده ها و رتبه بندى در پایگاه اسکوپوس در سال ٢٠١۵ جا دارد که این دانشگاه نیز به وظایف علمی خود در تولید علم عمل کند تا با تشریک مساعی همه اعضاى هیات علمی دانشگاههاى ایران، به اهداف چشم انداز توسعه رسید.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم یادآور شد: براساس اعلام همین پایگاه بین المللی درصد سهم ایران در سال جارى رشد فزاینده داشته و به ۱.۷۱ درصد رسیده که نسبت به سال گذشته میلادى ٠.٢١ درصد افزایش ملاحظه می شود، جا دارد همه اعضای هیات علمی اعم دانشگاه هاى کوچک و بزرگ دین خود را به نظام آموزش عالی انجام داده و در این راه تلاش کنند.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *