خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » فرصت ثبت نیازمندی جذب هیات علمی توسط دانشگاهها تا پایان امروز

فرصت ثبت نیازمندی جذب هیات علمی توسط دانشگاهها تا پایان امروز

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تا امروز فرصت دارند که نیازمندی خود را برای جذب اعضای هیات علمی در سامانه مرکز جذب ثبت کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، متقاضیان جذب اعضای هیات علمی می توانند از تاریخ ۲۱شهریورماه الی ۴ مهرماه وارد سامانه جذب اعضای هیات علمی شده و مشخصات و اولویت های مورد نظر خود را درج کنند.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به مدت سه ماه فرصت دارند تا پرونده متقاضیان را بررسی و نتیجه را به مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم و متقاضی اعلام کنند و این مرکز نیز در صورت تکمیل بودن پرونده ارسال شده، به طور میانگین در ۲۸ روز نظر خود را اعلام می کند.

بنابراین گزارش، مرکز جذب نیز، چندین برابر ظرفیت مورد تقاضا در هریک از رشته‌های تحصیلی به گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها معرفی می کند و پس از مصاحبه علمی با این افراد و انجام استعلام های مورد نیاز پرونده در اختیار هیات اجرایی جذب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قرار می گیرد و در نهایت این پرونده ها به مرکز جذب اعضای هیات علمی ارسال می شود تا در خصوص رعایت فرآیندهای قانونی بررسی شکلی شوند .

براساس این گزارش، در صورت اعتراض متقاضیانی که در اولویت جذب به عنوان اعضای هیات علمی قرار نگرفته‌اند، پرونده در هیات اجرایی دانشگاه محل تقاضا و با حضور نمایندگان مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم بررسی و نتیجه به متقاضی اعلام می شود، همچنین امکان طرح اعتراض در هیات مرکزی جذب و هیات عالی جذب اعضای هیات علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز وجود دارد.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

۵ دیدگاه

  1. سلام.من هنوز نتونستم سایتو پیدا کنم.اگه کسى میدونه لطفا ادرس سایتو بنویسه.ممنون.امروز ۲۳ من هنوز کارى نتونستم بکنم.

  2. امروز ۲۲ شهریور شد و هنوز خبری از جذب نیست!!!

  3. سلام امروز ۲۱ شهریور هستش و الان دیگه شب شد. چرا پس سامانه فعال نشده؟

  4. سری قبلی که بهمن بود رشته/ گرایش ما رو حتی یک نفر رو هم نمی خواست، امیدوارم شهریور اینطور نباشه، در غیر این صورت اللهم افرغ علینا صبرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *