خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تلاش برای افزایش ۳۰ درصد اعضای هیئت علمی پژوهشگاه شیمی

تلاش برای افزایش ۳۰ درصد اعضای هیئت علمی پژوهشگاه شیمی

اعضای هیئت علمی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران در حال حاضر ۴۵ نفر می‌باشند که به گفته‌ رئیس این پژوهشگاه جذب بیشتر اعضا در دستور کار است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا امید خواه رئیس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران گفت: علم شیمی مانند سایر علوم پتانسیل بالقوه‌ای در رشد دارد و این رشد در کشور ما به وضوح دیده می‌شود به طوری که تقریباً هر چهار سال یک بار تمام یافته‌ها به مقدار دو برابر افزایش می‌یابد به دنبال رشد تولید علم و یافته‌ها در زمینه‌ی شیمی، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی به مراتب نیازمند تجهیزات به روزتری می‌باشد و لازم است این تجهیزات تجدید شوند.

وی ادامه داد: با این که تجهیزات موجود در این پژوهشگاه در سطح کشوری کمیاب و حتی نایاب هستند، اما بعد از گذشت بیش از ۲۴ سال انجام پروژه‌ها و مطالعات تحقیقاتی نیازمند ابزار و وسایلی به روز هستند.

امید خواه در پایان علاوه بر تجهیز کردن دستگاه‌ها جذب هیئت علمی بیشتر در پژوهشگاه را از دیگر برنامه‌های این پژوهشگاه دانست و گفت: در حال حاضر ۴۵ نفر اعضای هیئت علمی در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران مشغول به کار هستند که تلاش بر آن است این تعداد را به ۶۰ نفر برسانیم تا بتوانیم بازدهی بیشتری داشته باشیم.

همچنین ببینید

آمار جذب هیات علمی فنی و حرفه ای

جذب ۳۳۰ عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای طی یک سال گذشته

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از جذب ۳۳۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *