خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » جذب ۶۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه امیرکبیر

جذب ۶۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر از جذب ۶۰ عضو هیات علمی جدید در این دانشگاه از مهرماه جاری خبر داد و گفت: با احتساب این ۶۰ نفر، دانشگاه امیرکبیر دارای حدود ۶۰۰ عضو هیات علمی می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر سید احمد معتمدی در مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه قبولی در دانشگاه به معنای اتمام کار نیست افزود: یکی از مشکلات موجود این است که هنگامی که دانشجویی موفق به قبولی در دانشگاه می‌شود گمان می‌کند که کار تمام شده، اما دانشجویان باید توجه داشته باشند که قسمت اصلی کار بعد از قبولی در دانشگاه آغاز می‌شود.

وی با بیان این که رعایت استانداردهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر کار ساده‌ای نیست اظهار کرد: دانشجویان باید چه هنگامی که می‌خواهند در آینده ادامه تحصیل بدهند چه هنگامی که می‌خواهند وارد بازار کار شوند تلاش خود را مضاعف کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر با اشاره به تاریخ و قدمت این دانشگاه گفت: اگرچه سال تاسیس دانشگاه در آرم این دانشگاه ۱۳۳۷ اعلام شده، اما این دانشگاه در سال۱۳۳۶ تاسیس شد و در سال ۱۳۳۷ اقدام به جذب دانشجو کرد لذا دانشگاه صنعتی امیرکبیر قدیمی‌ترین دانشگاه صنعتی کشور است که از ادغام دو مدرسه تشکیل شد و با در نظر گرفتن این موضوع دارای قدمتی ۹۰ ساله است. این دانشگاه دارای ۱۶ دانشکده و چهار واحد اقماری در تهران و شهرستان‌ها است.

دکتر معتمدی از جذب ۶۰ عضو هیات علمی در مهرماه جاری خبر داد و گفت: دانشگاه امیرکبیر در حال حاضر دارای ۵۳۰ هیات علمی رسمی است و قرارداد ۶۰ عضو هیات علمی جدید در مهرماه منعقد می‌شود و با احتساب این ۶۰ نفر این دانشگاه دارای حدود ۶۰۰ عضو هیات علمی است.

همچنین ببینید

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی حرفه ای

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای باید از این به بعد برای جذب هیات علمی تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *