خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » جذب متقاضیان هیأت علمی فراخوان بهمن ۹۳ از سال تحصیلی آینده

جذب متقاضیان هیأت علمی فراخوان بهمن ۹۳ از سال تحصیلی آینده

ضرغام معاون مرکز جذب وزارت علوم گفت: صلاحیت علمی متقاضیان برای جذب هیات علمی در فراخوان اعلام شده بهمن ۹۳، در حال پیگیری و بررسی است و متقاضیان تایید شده سال تحصیلی آینده جذب می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران، دکتر محسن ضرغام معاون مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص آخرین وضعیت جذب هیات علمی گفت: از طرف دانشگاه‌ها درخواست‌هایی برای مصاحبه به متقاضیان داده شده است تا به دانشگاه‌ها مراجعه کنند.
وی پیرامون تعداد افراد شرکت کننده در فراخوان جذب هیات علمی اظهار کرد: ۱۶ هزار نفر در این فراخوان شرکت کرده‌اند اما طبق ظرفیت دانشگاه‌ها قرار بر این است که حدود دو هزار و دویست نفر جذب دانشگاه‌ها بشوند.
معاون مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم تصریح کرد: با متقاضیان مصاحبه‌هایی صورت خواهد گرفت و پس از تایید و بررسی نهایی پرونده آنها به مرکز جذب وزارتخانه ارسال خواهد شد.
دکتر ضرغام افزود: پس از آن که تصمیم‌گیری نهایی از طریق مرکز جذب وزارتخانه انجام شد نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام می‌گردد.
معاون مرکز جذب وزارت علوم گفت: تعدادی از دانشگاه‌ها مصاحبه با متقاضیان و داوطلبان را انجام داده‌اند، همچنین برخی از دانشگاه‌ها در حال مصاحبه هستند که بعد از انجام این کار جذب متقاضیان و داوطلبان در مهرماه یا بهمن‌ماه سال تحصیلی آینده (شروع ترم) صورت خواهد گرفت.
ضرغام اعلام کرد: سامانه جدید مرکز جذب وزارتخانه هفته آینده رونمایی می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

یک دیدگاه

  1. با سلام من متقاضی مجذب مهر ۹۲ هستم همه مراحل جذب رو هم انجام دادم و حالا هنوز پرونده ام در مرکز جذب تهران هست برای بررسی نهایی، گفتن چهار پنج ماه طول میکشه؟ این زمانهایی رو هم که برای جذب اعلام می کنن فقط روی کاغذ است و فرایند جذب در عمل حداقل ۲ سالی طول میکشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *