خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعطای تسهیلات پژوهشی به اساتید دانشگاه آزاد تا سقف ۵۰ میلیون تومان

اعطای تسهیلات پژوهشی به اساتید دانشگاه آزاد تا سقف ۵۰ میلیون تومان

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: میزان اعطای تسهیلات پژوهشی به اساتید این دانشگاه به طور متوسط تا سقف ۳۰ میلیون تومان است اما این مبلغ برای اساتیدی که فعالیت پژوهشی برجسته انجام دهند، افزایش می یابد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ابراهیم واشقانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سامانه اعطای گرنت پژوهشی (تسهیلات) در دانشگاه آزاد راه اندازی شده و در این سامانه فعالیت پژوهشی و تحقیقاتی اساتید پایش می شود.

وی با بیان اینکه شیوه نامه ارزیابی فعالیت علمی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد نیز تدوین شده است، گفت: براساس این شیوه نامه فعالیت اعضای هیات علمی امتیاز دهی می شود و براساس امتیازات کسب شده به طور متوسط تا سقف ۳۰ میلیون تومان گرنت پژوهشی به اعضای هیات علمی اختصاص می یابد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد بیان کرد: در صورتی که فعالیت علمی و تحقیقاتی اعضای هیات علمی در سطح فعالیت های برجسته و خاص شناخته شود میزان اعطای گرنت پژوهشی به اعضای هیات علمی دانشگاه تا سقف ۵۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

واشقانی تصریح کرد: گرنت پژوهشی براساس عملکرد علمی و تحقیقاتی و هزینه هایی که اعضای هیات علمی برای پروژه های علمی خود انجام می دهند پرداخت می شود.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *