خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تسهیلات بنیاد ملی نخبگان ویژه اساتید فعال دانشگاهی در سال جاری

تسهیلات بنیاد ملی نخبگان ویژه اساتید فعال دانشگاهی در سال جاری

معاون برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان ویژه اساتید دانشگاه ها در سال جاری خبر داد .

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر غلامعلی منتظر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های بنیاد ملی نخبگان ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه ها گفت: برای استادان دانشگاه از امسال روالی را درنظر گرفته ایم که اگر استادی در درون دانشگاه، فعالیت خوبی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و مدیریت داشته باشد به وی در زمینه ای که فعالیت می کند تسهیلات بنیاد در کرسی های آموزش ، پژوهش، فناوری و یا مدیریت و فرهنگ تعلق می گیرد.

وی افزود: همچنین بنیاد تسهیلاتی در دانشگاه آن اساتید در اختیارشان قرار می دهد که بتوانند توانایی های خود را در حوزه تخصصی ارتقا دهند به عنوان مثال اگر استادی آموزشگر خوبی است بنیاد این امکان را فراهم می کند که کتاب های آموزشی تالیف کند، کارگاه های آموزشی برگزار کند و اگر بخواهد در کارگاه آموزشی شرکت کند این امکان را ایجاد می کند.

معاون برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: ما تلاش می کنیم اساتید از تسهیلات بنیاد برای ارتقاء فعالیت‌های تخصصی خود استفاده کند ، اگر استادی فناور است کمک می کنیم بتواند شرکت دانش‌بنیان خود را پیش برده و افراد بیشتری جذب کند، تلاش می کنیم هر استاد را به حوزه تخصصی خود هدایت کنیم.

منتظر خاطرنشان کرد: یکی از نگاه های جدی بنیاد این است که ما نمی خواهیم همه را یک جور نگاه کنیم زیرا به این موضوع قائل هستیم که فضای اجتماعات نخبگانی از هم متمایز است، هرکسی در یک حوزه می تواند به کشور خدمت کند ما هم مسیر را هموار می کنیم که فرد در این مسیر بتواند راحت تر حرکت کند.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

۲ دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید…..لطفا به فکر اساتید حق التدریس هم باشید این اساتید هم دغدغه مالی و فکری زیادی دارند….
    با تشکر

  2. باسلام. ای کاش یه فکریم برای اساتید حق التدریس می کردید که با چند سال سابقه تدریس و همچنین با فعالیت های علمی و فرهنگ همچنان بلاتکلیف هستن چه از نظر امنیت شغلی و چه از نظر حق الزحمه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *