خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » اجرای طرح جذب درون سازمانی اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد

اجرای طرح جذب درون سازمانی اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه ثبت نام در پرتال جذب اعضای هیئت علمی تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت،‌ افزود: بناست در سال جاری طرح جذب درون سازمانی اعضای هیئت علمی اجرا شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدحسین غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با بیان اینکه فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از ۲۲ فروردین آغازشده،‌ افزود: تمام دانشجویانی که دانش آموخته Ph.D هستند می توانند براساس اعلام نیاز واحدها به مدت یک ماه ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام،‌ ‌مدارک افراد را به واحدها ارسال می کنیم.

غریبی با اشاره به اینکه بناست در سال جاری طرح جذب درون سازمانی اعضای هیئت علمی اجرا شود،‌ ادامه داد: امسال برای اولین بار اعضای هیئت علمی واحدهایی که دانشجویان کمی دارند و تعداد کلاس هایشان کافی نیست می توانند در واحدهای دیگری که در حوزه تخصصی اعضای هئیت‌علمی متقاضی، به استاد نیازدارند، تدریس کنند.

وی همچنین افزود: ما درخواست واحدها را دریافت کرده ایم و اساتید مورد نیاز که در واحدهای دیگری مشغول به کار هستند به همان واحدها‌ می فرستیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد در توضیح جزئیات روند جذب اعضای هیئت علمی تصریح کرد: هیئت اجرایی جذب که از سوی شورای عالی تأیید شده در ۳۱ استان به بررسی پرونده ها می پردازند و بعد از بررسی مدارک ارائه شده و سطح علمی متقاضیان بهترین آن ها انتخاب می شوند.

وی درهمین زمینه ادامه داد: مدارک افراد منتخب از سوی واحدها به مرکز جذب ارسال می شود و بعد از تأیید صلاحیت این افراد جذب خواهند شد.

غریبی با بیان اینکه در سال جاری ۵۰۰۰ عضو هیئت علمی جذب می کنیم،‌ عنوان کرد: تلاش ما این است افرادی که جذب می شوند در مهرماه سال جاری مشغول تدریس شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه به تمامی واحدها باید تا پایان خردادماه امتحانات ترم جاری را به اتمام برسانند، گفت: ترم تابستانه از تیراه آغاز می شود و ارائه واحدها به تعداد ثبت نام کنندگان بستگی دارد.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۲ دیدگاه

  1. با سلام من قبلا فقط ثبت نام کرده بودم الان اجازه ثبت نام مجدد در سایت جذب را ندارم به هیات جذب استان هم مراجعه کردم اطلاعاتم نبود لطفا راهنماییی کنید

  2. سایت جذب که پایان فراخوان رو ۲۲ خرداد زده. تمام دانشجویانی که دانش آموخته دکتری هستن؟دانشجو و دانش آموخته به نظرتون تضاد نداره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *