خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » دانشگاه پیام نور ارائه کرد: آئین نامه حمایت از دانشجویان دکتری

دانشگاه پیام نور ارائه کرد: آئین نامه حمایت از دانشجویان دکتری

دانشگاه پیام نور آئین نامه پیشنهادی خود را مبنی بر حمایت از فعالیت تمام وقت دانشجویان دکترا به منظور تطبیق با سیاستهای ابلاغی ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، به این ستاد ارائه کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، سیاستهای اجرایی حمایت از فعالیت تمام وقت دانشجویان دکترا از طریق تأمین هزینه‌های معیشتی دانشجویان مشمول این سیاست‌ها و به منظور حمایت از نخبگان علمی و ترغیب آنها به پژوهش‌های مورد نیاز کشور، دی‌ ماه ۱۳۹۰ در جلسه یازدهم ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور تصویب و ابلاغ شد و مقرر گردید وزارتین بهداشت‌، درمان ‌و ‌آموزش‌پزشکی، علوم، ‌تحقیقات ‌و‌ فناوری، دانشگاه‌آزاد‌اسلامی و پیام‌نور آئین‌نامه اجرایی پیشنهادی خود را برای بررسی و تصویب، به این ستاد ارائه کنند.

بر پایه همین گزارش هم اکنون در دانشگاه پیام نور بیش از ۲۵۰۰ دانشجوی دکتری غیر شاغل به تحصیل اشتغال دارند که مطابق با سیاستهای حمایت از فعالیتهای تمام وقت باید مشمول حمایتهای معیشتی موضوع این آئین نامه قرار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مطابق اعلام معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور آئین نامه پیشنهادی پس از بررسی و تصویب در ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور برای اجرا به بیش از ۵۰۰ واحد این دانشگاه ابلاغ خواهد شد.

همچنین ببینید

آمار جذب هیات علمی فنی و حرفه ای

جذب ۳۳۰ عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای طی یک سال گذشته

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از جذب ۳۳۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه در …

یک دیدگاه

  1. با سلام ،
    کسی که تمام مقاطع تحصیلی خور را در دانشگاه پیام نور گذرانده و جزء نخبگان علمی باشد ، امتیازی برای جذب داخلی دارد.

    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *