خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » فرصت ۴ ماهه برای ارسال اسامی اعضای هیئت علمی/فراخوان بعدی در شهریور ۹۴

فرصت ۴ ماهه برای ارسال اسامی اعضای هیئت علمی/فراخوان بعدی در شهریور ۹۴

ضرغام گفت: فرصت ۴ ماه برای ارسال اسامی اعضای هیئت علمی جدید داده می‌شود چنانچه فراخوان بعدی جذب اعضای هیئت علمی پیمانی در شهریور ۹۴ است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، ضرغام معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: لیست اسامی افراد که برای عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها ثبت نام کردند به دانشگاه‌ها ارسال شده است و دانشگاه‌ها یک فرصت ۴ ماهه زمان دارند که بتوانند اسامی افراد مورد نظر را اعلام کنند و برای مصاحبه معرفی شوند.
 وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه فراخوان بعدی جذب اعضای هیئت علمی در چه زمانی است اظهار داشت: فراخوان بعدی جذب اعضای هیئت علمی به صورت پیمانی در شهریور ۹۴ است.
ضرغام تصریح کرد: البته در اردیبهشت ۹۴ نیز فراخوان جذب بورسیه برای دانشجویان دکتری اعلام می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

همچنین ببینید

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی حرفه ای

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای باید از این به بعد برای جذب هیات علمی تا …

۲ دیدگاه

  1. خیلی جالبه که در فراخوان بعدی ۳ تا اولویت زدم و هیچ کدوم جواب رو اعلام نکردن و مجدد ۳ تا اولویت زدم و تا کنون از این ۶ انتخابی که زدم هیچ کدام جواب ندادند و با دوتاشون تماس گرفتم گفتند نیروی مورد نظر رو جذب کردن. واقعا جالبه

  2. ]بی نظمی تمام بر فرآبند جذب و اعلام نتایج حاکم است. بنده شخصاً در آخرین مورد هنوز نتیجه مصاحبه خود در فراخوان گذشته را دریافت نکرده ام. نه دانشگاه ها و نه وزارت علوم هیچ تعهدی نسبت به اعلام نتایج نداشته و ندارند./ من الله توفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *