خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » سرپرست دانشگاه: روند جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه تهران همان مسیر وزارت علوم است

سرپرست دانشگاه: روند جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه تهران همان مسیر وزارت علوم است

سرپرست دانشگاه تهران درخصوص درج برخی اخبار مبنی براینکه این دانشگاه از طریق سامانه جداگانه ای اقدام به ثبت نام اعضای هیئت علمی می کند، گفت: دانشگاه تهران برای جذب اعضای هیئت علمی ازطریق پرتال وزارت علوم عمل می کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه تهران در گفت‌وگو با  ایسنا گفت: دانشگاه تهران برای جذب اعضای هیئت علمی ازطریق پرتال وزارت علوم عمل می کند اما درشرایطی ممکن است مدارک برخی از متقاضیان کامل نباشد و دانشگاه تهران از طریق این سامانه از آنها می خواهد که مدارک خود را کامل کنند.

وی با تأکید براینکه روند جذب اعضای هیئت علمی دراین دانشگاه همان مسیر وزارت علوم است، ادامه داد: مشکلی که ما در روند جذب با آن مواجه می شویم نقص مدارک است ضمن اینکه سعی می کنیم از طریق الکترونیکی مدارک موردنیاز متقاضیان عضو هیئت علمی در این دانشگاه را از آنها دریافت کنیم تا دیگر مجبور نباشیم مدارک را به صورت دستی از متقاضیان دریافت کنیم. اما ما همچنان ازطریق پرتال وزارت علوم اعضای هیئت علمی را جذب می کنیم.

این درحالی است که هفته گذشته حجت الاسلام رضوان طلب رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم در گفت‌و‌گو با ایسنا گفته بود: اگر مشکلی در مسیر جذب هیات علمی وجود دارد باید برطرف شود اما استقلال دانشگاه ها در جذب اعضای هیات علمی موافق با منطق ارزیابی نشده است.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

یک دیدگاه

  1. سلام
    واقعا نمیدونم چی بگم. در فراخوان بهمن ۹۲ دانشگاه تهران شرکت کرده ام و تاکنون هیچ هیچ هیچ پاسخی دریافت نکرده ام!!! شما که انقدر تابع قانون و مقررات هستین، لطفا زودتر تکلیف رو روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *