خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » ارائه فرصت مطالعاتی به دانشجویان برتر دوره دکترای تخصصی پزشکی

ارائه فرصت مطالعاتی به دانشجویان برتر دوره دکترای تخصصی پزشکی

ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد حداکثر ۳۰ فرصت مطالعاتی یک ساله به دانشجویان برتر دوره دکتری تخصصی یا دستیاری تخصصی پزشکی اعطاء کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر سیامک زارعی قنواتی مدیر روابط دانشگاهی امور بین‌الملل معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: این حمایت شامل دانشجویانی خواهد شد که رساله خود را در راستای اولویت‌های توسعه علوم و فناوری‌های شناختی کشور (معرفی شده در وب سایت ستاد) تعریف کنند و در این راستا ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری‌های شناختی نیز هزینه‌های سفر و اقامت دانشجویان را برای تکمیل تحقیقات در یکی از مرکز تحقیقاتی برتر جهان تامین خواهد کرد.
قنواتی خاطرنشان کرد: دانشجویان دکترای تخصصی و دستیاران تخصصی برای استفاده از این طرح می‌توانند تا پایان بهمن ماه، پروپوزال مصوب یا پیش نویس آن را به همراه رزومه علمی خود و استاد راهنما برای بررسی در کمیته مشترک آموزشی و پژوهشی به رایانامه ستاد به نشانی Education@cogc.ir با عنوان “پروپوزال فرصتهای مطالعاتی دانشجویان دکتری” ارسال کنند.
وی تصریح کرد: در صورت تصویب طرح تحقیق اولیه در هیأت داوری ستاد، زمانی در اختیار دانشجو قرار خواهد گرفت که طرح تحقیق وی به تصویب گروه آموزش مربوطه رسیده، مورد تایید استاد میزبان (خارجی) قرار گرفته و با امضاء ریاست دانشگاه و یا معاونت آموزشی رسماً به ستاد ارائه شود.
گفتنی است، در این مرحله ضرورتی به تایید استاد راهنما یا مشاور خارجی نیست و فرصت لازم به دانشجویان منتخب برای ارتباط با اساتید خارجی و نهایی کردن طرح تحقیق داده خواهد شد.
همچنین ستاد آمادگی دارد در مورد فرصتهای مطالعاتی موجود در دانشگاه‌های برتر دنیا در حوزه‌ علوم و فناوری‌های شناختی، مشاوره‌های تخصصی لازم را به اساتید و دانشجویانی که طرح تحقیق آنها به تصویب رسیده باشد، ارائه نماید.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷ – ۸۸۱۹۴۹۵۶ ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *