خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » لزوم افزایش تعداد اعضای هیأت ‌علمی دانشگاه علمی کاربردی

لزوم افزایش تعداد اعضای هیأت ‌علمی دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربری ایجاد تحول آموزشی، کیفی‌سازی برنامه‌های درسی و روزآمدی آنها با توجه به پیشرفت علوم کاربردی در دنیا، فعال‌سازی بخش بین الملل و نهایتاً نظارت بر‌ عملکرد مراکز را از اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: اعضای هیأت‌ علمی این دانشگاه باید افزایش یابند.
به گزارش خبرگزاری فارس، اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست اعضای هیئت‌علمی ستاد مرکزی و واحدهای استانی این دانشگاه، ضمن بیان وضعیت استخدامی کارکنان دانشگاه، گفت: تعداد اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه با توجه به گستردگی برنامه‌­ها، سیاست‌­ها و اهداف آن و گذشت بیش از ۲۲ سال از زمان تاسیس دانشگاه، غیر قابل قبول است و انتظار می­‌رود نسبت نیروی هیأت علمی تا ۵۰ درصد جمعیت کل کارکنان اصلاح و بهبود یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: اگر به دنبال تحول در دانشگاه هستیم، وجود اعضای هیئت علمی و بهره‌­مندی از توان آنها یک راه حل گرانقدر و دست یافتنی است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی حمایت، هدایت، نظارت و سیاست­گذاری را به عنوان یک شعار راهبردی در مسیر توسعه متوازن دانشگاه اعلام کرد و گفت: از جمله برنامه‌ها و اولویت­‌های جدی بنده، راه ­اندازی مرکز تربیت مدرس علمی کاربردی است.

اخباری ایجاد تحول آموزشی، مسایل مدرسان، کیفی‌سازی برنامه‌های درسی و روزآمدی آنان با توجه به پیشرفت علوم کاربردی در دنیا، فعال‌سازی بخش بین الملل و نهایتاً نظارت بر‌ عملکرد مراکز را از اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: باید به نحوی در دانشگاه برنامه‌ریزی کنیم که اعضای هیئت علمی آن بدون دغدغه مسایل را پیگیری کنند. زیرا با توجه به حاکمیتی بودن ماهیت دانشگاه، نیاز به نیروهای فکری بیش از پیش احساس می‌شود.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

یک دیدگاه

  1. با سلام
    بنده از مدرسان مراکز آموزشی علمی کاربردی هستم و ۱۰۰% با مطلب فوق موافق هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *