خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » انجام مصاحبه دانشجویان بورسیه تا پایان سال

انجام مصاحبه دانشجویان بورسیه تا پایان سال

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشجویانی که برای مصاحبه بورسیه دعوت نشده اند در صورتی که پرونده آنها کامل بوده و دارای شرایط لازم باشند تا پایان سال به مصاحبه دعوت می شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دعوت به مصاحبه دانشجویان بورسیه فراخوان سال گذشته که شرایط لازم را احراز کرده اند، گفت: پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه ۱۲۵ نفر از این دانشجویان برای مصاحبه دعوت شدند و مصاحبه آنها در ۲۵ گروه تخصصی صورت گرفت.

وی درخصوص اینکه برخی از دانشجویان گلایه مند هستند چرا برای مصاحبه دعوت نشده اند، گفت: افرادی که پرونده آنها کامل است برای مصاحبه دعوت شده اند دانشجویانی که برای مصاحبه دعوت نشده اند شاید پرونده آنها کامل نبوده است. اما اگر پرونده آنها کامل باشد و واجد شرایط باشند، حتما تا پایان سال برای مصاحبه دعوت می شوند .

مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان افزود: نتایج بعد از جمع بندی به خود دانشجویان اعلام خواهد شد .

وی در خصوص زمان دعوت گروه بعدی از دانشجویان بورسیه برای مصاحبه گفت: زمان آن هنوز مشخص نیست چرا که باید زمینه لازم برای مصاحبه فراهم شود و سپس مصاحبه صورت گیرد . به محض مشخص شدن زمان قطعی مصاحبه , آن را اعلام خواهیم کرد .

به گزارش مهر، برخی از دانشجویان بورسیه که در فراخوان ۹۲ بورسیه شده بودند از ایجاد تاخیر در دعوت به مصاحبه ناراضی بوده و خواستار هرچه زودتر برگزار شدن مصاحبه و تعیین تکلیف خود بودند.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

یک دیدگاه

  1. من هم در فراخوان شهریور ۹۲ شرکت کرده بودم. با وجود پذیرفته شد شدن در مصاحبه علمی دانشگاه هنوز از گزینش خبری نیست. پس تکلیف ما چی می شه؟ در صورتی که خیلی از دانشگاه ها تکلیف بورسیه هاشون رو مشخص کردن. آیا نظارتی بر روند بورسیه دانشگاه ها وجود نداره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *