خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تشکیل کمیته اعتراض به نتایج بورسیه‌ها

تشکیل کمیته اعتراض به نتایج بورسیه‌ها

معاون حقوقی مجلس شورای اسلامی خبر داد: کمیته اعتراض به نتایج بورسیه‌ها، فردا تشکیل جلسه می‌دهد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سعدالله نصیری‌قیداری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سرپرست قدیم و جدید دانشگاه پیام‌نور گفت: افرادی که به حکم بورسیه‌ها اعتراض دارند، به کمیته اعتراض به نتایج اعلام کنند.

وی در ادامه در خصوص اینکه چه کسانی عضو کمیته تجدیدنظر بورسیه‌ها هستند، افزود: با حکم وزیر علوم، سه نفر عضو کمیته تجدیدنظر شدند. شاید بهتر است که اسم این افراد برده نشود تا در یک فضای حقوقی و عادلانه به کار خود مشغول شوند و شبهه‌ای نیز ایجاد نشود، شاید نام بردن این افراد به صلاح دانشجویان و نظام نباشد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر علوم ادامه داد: این افراد در کمیته به کار خود مشغول خواهند شد و کاری بدون ضابطه نیز انجام نخواهند داد، این افراد تلاش می کنند تا حق کسی ضایع نشود.

نصیری‌قیداری در ادامه اضافه کرد: در کمیته‌ای که اول در خصوص بورسیه‌ها تشکیل شده بود، دو نفر از نمایندگان مجلس عضو بودند، در کمیته تجدیدنظر نیز یک نفر از کمیسیون آموزش با حکم دکتر فرهادی عضو خواهد شد.

وی در خصوص اینکه حجم اعتراضات چقدر است و اینکه کمیته تجدیدنظر چگونه آن را بررسی می کند، گفت: ۳ هزار و ۷۰۰ بورسیه که اگر ۱۰ تا ۱۵ درصد این افراد نیز شکایت کرده باشند، نزدیک ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر می شود و عدد کمی نیست.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر علوم در ادامه تصریح کرد: کمیته اولیه که تشکیل شده بود، در این خصوص حتی در ایام تعطیل نیز جلسه تشکیل می‌داد. امیدواریم کمیته تجدیدنظر نیز مرتب جلسات خود را تشکیل دهد.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *