خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » مهلت اعلام نیاز هیأت علمی دانشگاه ها تا پایان دی ماه

مهلت اعلام نیاز هیأت علمی دانشگاه ها تا پایان دی ماه

دانشگاه ها تا پایان دی ماه مهلت دارند نیازهای هیأت علمی خود را در درگاه بارگذاری اعلام نیاز وزارت علوم ثبت کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم درهمایش مسئولان جذب استان‌های مرکزی کشورتصریح کرد: در آینده نزدیک نرم افزار دبیرخانه به نحو آزمایشی در اختیار دبیرخانه های جذب دانشگاه ها قرار خواهد گرفت تا در روند ارسال پرونده ها تسهیل و تسریع شود.

دکتر رضوان‌طلب ضمن تأکید بر موضع پاسخگوئی مرکز جذب اعضای هیئت علمی اظهار داشت: درگاه بارگذاری اعلام نیاز برای دهمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از روز ششم دی ماه به روی دانشگاه ها باز شده و تا پایان دی ماه مهلت دارد و لازم است نیازها مطابق با مجوزهای شورای گسترش آموزش عالی و مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم بارگذاری شوند تا امکان اعلان در فراخوان را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد جدید در مدیریت مرکز جذب، حفظ و مراعات کرامت اعضای هیئت علمی است گفت: تغییرات بنیادین و آئین نامه ای تا کنون در این مسیر نداشته ایم و صرفا به اجرای هرچه دقیق تر آئین نامه ها و مقررات ابلاغ شده از جانب شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیئت عالی جذب پرداخته ایم.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر رضوان طلب در پایان گفت : تکریم اساتید و متقاضیان هیئت علمی با تسریع و تسهیل در روند برسی پرونده ها و شفافیت در پاسخگویی به آنها تجلی دارد و بنا بر زمان بندی ۱۳۵ روز فرصت رسیدگی به پرونده هاست که از این فرصت ۴۵ روز مربوط به مرکز جذب است و در مدیریت جدید این زمان به ۲۸ روز تقلیل یافته است.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۲ دیدگاه

  1. چرا بعضی رشته ها دارای لیست سیاه استخدامی هستند. تاریخ، ادبیات عرب، زبان فارسی، زبان انگلیسی، جغرافیا، جامعه شناسی؟
    چرا در این رشته ها زیادی دانشجو پذیرش می شود؟
    چرا به این رشته ها هیچ اهمیتی داده نمی شود؟

  2. سلام
    لطفا اخبار مربوط به فراخوان بورسیه (راتبه) وزارت علوم را که از امسال قرار شده اردیبهشت ماه هرسال بیاید را هم پیگیری کنید.
    در اخرین فراخوان بورسیه وزارت علوم شرایط سنی را تغییر داده اند به این صورت که تنها دانشجویان دکتری که در زمان پذیرش در آزمون دکتری سنشان از ۳۰ سال بیشتر نبوده باشد می توانند در فراخوان های بورس وزارت علوم شرکت و ثبت نام کنند. لطفا در این مورد هم پیگیری کنید و خبر رسانی کنید.
    همچنین در مورد عدم جذب هیئت علمی مجرد هم اطلاع رسانی کنید . آیا این قانونی و تصویب شده یا در حد حرف است.

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *