خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » مرکز تحقیقات زن و خانواده هیات علمی جذب می‌کند

مرکز تحقیقات زن و خانواده هیات علمی جذب می‌کند

معاونت پژوهش مرکز تحقیقات زن و خانواده وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران فراخوان جذب عضو هیات علمی منتشر کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزرش خبرگزاری مهر، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های راهبردی مرکز تحقیقات زن و خانواده، این مرکز به منظور تأمین هیات علمی پژوهشی، با اولویت جذب نخبگان و استعدادهای درخشان طلاب حوزه‌های علمیه از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

مرکز تحقیقات زن و خانواده با رعایت مصوبات شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، افراد آقا و خانم واجد شرایط را در قالب عضو هیات علمی پیمانی و پیوسته جهت گروه‌های پژوهشی فقه و حقوق، مطالعات راهبردی و تربیت و روان‌شناسی جذب می‌کند.

شرایط جذب عمومی علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان داشتن حداکثر سن ۳۶ سال و مدرک سطح سه حوزه است؛ همچنین در گروه فقه و حقوق، دارا بودن مدرک دکتری یا اشتغال به تحصیل در این مقطع در رشته‌های حقوق خصوصی، حقوق عمومی، فقه و مبانی حقوق و فقه و حقوق اسلامی یا دارا بودن مدرک سطح چهار حوزه، شرایط اختصاصی جذب را تشکیل می‌دهند.

در گروه روان‌شناسی و تربیت، دارا بودن مدرک دکتری یا اشتغال به تحصیل در این مقطع در رشته‌های روان‌شناسی بالینی و روان‌شناسی تربیتی شرایط اختصاصی هستند و در گروه مطالعات راهبری دارا بودن مدرک دکتری یا اشتغال به تحصیل در این مقطع در رشته‌های سیاست‌گذاری فرهنگی، آینده‌پژوهی و مدیریت استراتژیک، شرایط اختصاصی داوطلبان هستند.

داوطلبان جذب هیات علمی، حداکثر تا یکم دی‌ماه می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات زن و خانواده به آدرس www.wrc.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

یک دیدگاه

  1. اونایی که تمام شرایط را دارند ولی سنشون بالاتره چه کارکنن؟اطلبوا العلم من المهد الی الحد مصداقش کجاست؟عالم بی عمل باشیم چون شرایط سنی نداریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *