خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تعیین تکلیف حق التدریس های فنی و حرفه ای

تعیین تکلیف حق التدریس های فنی و حرفه ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به استخدام حق التدریس های این دانشگاه گفت: تعداد حق التدریس‌های این دانشگاه ۴ هزار نفر است که این افراد باید در آموزش پروش استخدام می شدند که به دلیل فوق دیپلم و لیسانس بودن ما به عنوان دانشگاه نمی توانیم آنها را جذب کنیم.

دکتر مسعود شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پرداخت حقوق و استخدام حق التدریس ها گفت: حقوق حق التدریس‌ها به مرور پرداخت می شود و استخدام نیز در حال انجام است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی تعداد افراد را حدود ۴ هزار نفر عنوان کرد و افزود: این افراد باید در آموزش پروش استخدام می شدند، اما به دلیل جدا شدن دانشکده ها این کار صورت نگرفت و به همین صورت باقی ماند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: یک سری از این حق التدریس‌ها فوق دیپلم و لیسانس هستند که ما به عنوان دانشگاه نمی توانیم آنها را جذب کنیم البته ممکن برخی را در آزمایشگاه ها جذب کنیم ولی به عنوان هیات علمی نمی توانیم جذب کنیم. در مورد مابقی آنها نیز در حال پیگیری برای جذب هستیم.

وی افزود: تعدادی از این افراد از طریق دفتر جذب وزارت علوم فرم های مربوط را پر کرده بودند که با آنها مصاحبه شدند و لیست آنها گروه به گروه به وزارت علوم ارسال می شود.

شفیعی یادآور شد: آنچه مسلم است درحال حاضر بودجه فعلی ما کفاف خودمان را نیز نمی دهد. طی نامه‌ای هم که مجلس از ما خواسته بود، پاسخگو باشیم، اعلام کردیم که اگر در قبال این نیروها که توانایی کافی و تجربه دارند و ما هم در قبال آنها و خانواده شان احساس مسئولیت می کنیم به نوعی هماهنگی شود و بودجه منظور شود تا کارهای این افراد که به دانشگاه مربوط است انجام می دهیم .

وی افزود: امیدواریم در سال تحصیلی جدید بتوانیم در بودجه تاثیر گذار باشیم و بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای را براساس سرانه دانشجویی اختصاص داده شود وضعیت ما خوب می شود و می توانیم بدهی‌ها را پرداخت کرده و مبلغ حق التدریس و اضافه کاری را افزایش دهیم و تجهیزات دانشگاه را نو کرد اما چون بودجه کافی نیست نمی توانیم کاری انجام دهیم.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

یک دیدگاه

  1. من ۱۴ ساله با مدرک کارشناسی ارشد حق التدریس یکی از دانشکده های تهران دانشگاه هستم.برای رضای خدا ما را در یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *