خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » فعالیت ۱۱۰۰ مدرس در دانشگاه علمی کاربردی همدان

فعالیت ۱۱۰۰ مدرس در دانشگاه علمی کاربردی همدان

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی همدان گفت: در مراکز علمی کاربردی استان هزار و ۱۰۰ مدرس، دروس مورد نیاز را تدریس می‌کنند و استخدام هیئت علمی نداریم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید نظری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: فحشا، هرزگی و خشونت در سریال‌های ماهواره‌ای ترویج می‌شود و معنویت در خانواده‌ها هدف قرار گرفته است.هرماه شبکه‌های ماهواره‌ای برای تضعیف خانواده‌های ایرانی ۱۶۸ میلیون تومان هزینه می‌کند و جنگ روانی شدیدی راه افتاده است.

نظری با بیان اینکه مصداق جنگ نرم برنامه‌های ماهواره‌ای است، خاطرنشان کرد: برای مقابله با برنامه‌های ماهواره‌ای نیاز به آگاه‌سازی روشنگری است چراکه بیش از ۱۲۰ شبکه ماهواره‌ای علیه ایمان، باور و ارزش‌های ما در تلاش هستند.

وی تاکید کرد: همه برای مقابله با جنگ نرم وظیفه داریم و باید همگی فرمانده و سرباز این جنگ باشیم، همه باید قیام کنیم تا به پیروزی برسیم.ماهواره گندآب فساد بوده و تیرهای زهرآگینی پرتاب می‌کند که زنان و خانواده را هدف قرار می‌دهد.

نظری در بخش دیگری با اشاره به  سالروز تاسیس دانشگاه علمی ـ‌ کاربردی گفت: این دانشگاه در همدان ۲۵ مرکز دارد و با استفاده از پتانسیل حرفه‌آموزی ادارات به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد. در مراکز علمی ـ کاربردی استان هزار و ۱۰۰ مدرس دروس مورد نیاز را تدریس می‌کنند،‌ استخدام هیئت علمی نداریم. رشته‌های علمی ـ کاربردی با توجه به نیاز بازار تاسیس شده و پس از رفع این نیاز رشته‌های جدید جایگزین می‌شود.

وی با اشاره به معضل بیکاری در جامعه به ویژه در بین افراد تحصیل‌کرده، گفت: دانشگاه علمی ـ کاربردی با برگزاری تک پودمان به صورت شش ماهه افراد تحصیل کرده را برای ورود به بازار کار و حرفه‌آموزی آشنا می‌کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی همدان اظهار کرد: یکی از دانشجویان علمی ـ کاربردی همدان موفق به ساخت سه داروی گیاهی جهت جلوگیری از عفونت سوختگی ساخته که اثر آن تایید شده است.

وی همچنین به شرکت ۵۶۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه در اعتکاف ماه رجب و برگزاری جشن ازدواج دانشجویی برای ۱۰۵ دانشجوی دانشگاه‌های علمی ـ‌ کاربردی استان اشاره کرد و گفت: در این ازدواج‌ها شاهد کمترین طلاق بوده‌ایم.

 

همچنین ببینید

تغییر فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی، مصوبه جدید مرکز جذب وزارت علوم را به روسای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *