خانه » اخبار دوره دکتری » فراهم کردن بستر مشارکت اساتید و دانشجویان

فراهم کردن بستر مشارکت اساتید و دانشجویان

معاون فرهنگی وزیر علوم حمایت از تشکل‌های دانشجویی را وظیفه دانست و گفت: ما معتقدیم که باید بستر مشارکت بیشتر دانشجویان و اساتید فراهم شود و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

سیدضیا هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، پیرامون شکل‌گیری فعالیت تشکل‌های دانشجویی گفت: ما مشوق تاسیس و فعالیت تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی هستیم و امیدواریم که تشکل‌هایی که بستری برای حضور و فعالیت اساتید و دانشجویان هستند با وجود تنوعی که در سلیقه‌ها و رویه‌ها وجود دارد توسعه پیدا کند.

وی گفت: ما معتقدیم که باید بستر مشارکت بیشتر دانشجویان و اساتید فراهم شود و در این راستا تلاش خواهیم کرد. اگر بستر مشارکت دانشجویان و اساتید فراهم شود می‌توان به اهداف مد نظر با سرعت بیشتری دست یافت.

هاشمی در ادامه تاکید کرد: ما وظیفه داریم که از دانشجویان حمایت مادی و معنوی کنیم، البته حمایت ما تا زمانی ادامه خواهد داشت که قانون و اخلاق رعایت شود.

وی تصریح کرد: ما از انتقادهای درست و به جای تشکل‌های دانشجویی استقبال می‌کنیم، البته نقدها باید جامع باشد. باید فرصتی فراهم کرد که تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان در یک فضای منطقی و به دور از حاشیه و جنجال حرف‌های خود را مطرح کنند.

معاون فرهنگی وزیر علوم در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و دلسوزی تشکل‌های دانشجویی، اساتید، دانشجویان و مسئولان در وزارت علوم بتوانیم فعالیت‌های مفیدی داشته باشیم و با همکاری در راستای تولید علم و رسیدن به جایگاه در شان جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930708000442#sthash.EgElHxSS.dpuf

همچنین ببینید

رتبه بندی ISC

تصویب معیارهای جدید رتبه بندی ISC دانشگاه ها

معیارهای جدید رتبه‌بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC) توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *