خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » اخذ مجوز جذب یک هزار هیات علمی جدید در دانشگاه آزاد

اخذ مجوز جذب یک هزار هیات علمی جدید در دانشگاه آزاد

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: در ۹ ماهه گذشته نزدیک به یک هزار پرونده جذب هیات علمی بررسی و مجوز آن صادر شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد، واشقانی فراهانی در نخستین جلسه معاونان پژوهش و فناوری واحدهای استان تهران گفت: ممکن است در اجرای برخی آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها ابهاماتی باشد اما بیشتر مشکلات واحد‌ها مربوط به بی‌دقتی به مفهوم مفاد آئین‌نامه‌ها است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد افزود: جلسه امروز برای هر چه بهتر شدن تعامل معاونت پژوهش و فناوری سازمان مرکزی با معاونان پژوهشی و فناوری واحدهای استان تهران برگزار شد تا از این طریق مشکلات و معضلات هر چه زودتر رفع شود.

وی با بیان اینکه آشنایی بیشتر و نزدیکتر همکاران حوزه پژوهش مشکلات این حوزه را بهتر و سریع‌تر حل خواهد کرد، افزود: ممکن است در اجرای دستور العمل‌ها و آئین‌نامه‌هایی که از سازمان مرکزی برای واحد‌ها ارسال شده است، ابهاماتی وجود داشته باشد اما ما در چارچوب اختیاراتی که در این سیاست‌ها و برنامه‌ها داریم امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی برای رفع مشکلات پیدا کنیم.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: ممکن است برخی آئین نامه‌ها نیز دارای ابهام باشند و این طبیعی است زیرا هر چیزی که انسان می‌نویسد ممکن است در آن اشتباه باشد اما استنباط بنده این است که متاسفانه همکاران ما در واحد‌ها اشراف کافی به محتوای آئین نامه‌ها ندارند و این واحد‌ها را دچار مشکل کرده است.

وی در ادامه افزود: راهکارهایی که دانشگاه در حال پیگیری است جذب هیات‌های علمی جدیدی بوده که طی ۹ ماهه گذشته نزدیک به  یک هزار پرونده برای جذب هیات علمی بررسی و مجوز آن صادر شده است.

واشقانی تصریح کرد: قصد داریم از طریق تعامل با دانشگاه‌های دولتی و بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل اعضای هیات علمی آنها از تخصص آنان نیز استفاده کنیم و از این طریق در راستای توسعه کیفی دانشگاه گام برداریم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی راهکارهایی را به کار بسته‌ که اگر طولانی شدن تحصیل دانشجویان ناشی از کمبود استادان باشد، دانشجو از پرداخت شهریه ثابت معاف شود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۶ دیدگاه

  1. با عرض سلام .ممکن است راهنمایی فرمایید برای ثبت نام درخواست بورسیه و هیئت علمی دانشگاه آزاد چگونه اقدام نمایم زیرا چشم من لینکی برای آن ندیده است.با تشکر.

  2. مطمئن باشید سرکاریه دانشگاه ازاد همین الانشم بعضی واحداش نمی تونن کارمند و هیات علمی را بچرخونن

  3. منم به دلیل مشکل سایت نتونستم برای هیات علمی ازاد در این دوره ثبت نام کنم واقعا جای تاسف داره- سایت جذب مشکل داره اینو به کی باید گفت؟

  4. اطلاع رسانی و سایت ثبت نام جذب دانشگاه ازاد مشکل دارد و در فراخوان قبلی نشد ثبت نام کنیم رشته ها محدود و تکراری اند.فکری برای رشته های بین رشته ای و کاربردی کنید

    • لطفا فکری به حال پرونده های واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه هم بکنید که پس از تجمیع ما را دعوت به مصاحبه هم نکردند.به خدا دانشجوی سال سوم دکتری هستم که دار و ندارم را خرج دانشگاه کردم و هنوز ۲۵میلیون دیگه مانده.تو را به خدا ما بچه های این مملکت هستیم.اینطور عمر ما را هدر ندهید.۹ سال است که در دانشگاه ازاد اسلامی درس میخوانم و حق التدریس ساعتی ۴۵۰۰ کار میکنم

  5. پس چرا ما از این استخدامی ها نمی بینیم؟؟؟ ما هم ایرانی هستیم بخدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *