خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » پرداخت سالانه ۲۷ میلیارد تومان به دانشجویان دکتری

پرداخت سالانه ۲۷ میلیارد تومان به دانشجویان دکتری

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری از برنامه های معاونت علمی برای افزایش مبلغ پژوهانه به دانشجویان دوره دکتری خبر داد و گفت: از دولت درخواست شده برای تامین اعتبار و تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از دانشجوبان دوره دکتری و افزایش مبلغ پژوهانه حمایتهای لازم را صورت دهد.
دکتر علی وطنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید براینکه از طرح هایی که منجر به توسعه فناوری می شود حمایت می کنیم اظهار داشت: طرح مشترکی میان دو وزارتخانه بهداشت و علوم، مطرح شده که طبق آن از دولت درخواست شده برای تامین اعتبار و تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از دانشجوبان دوره دکتری و افزایش مبلغ پژوهانه حمایتهای لازم را صورت دهد.

وی گفت: این موضوع هم اکنون در دولت در مرحله کارشناسی قرار دارد و افزایش مبلغ آن نیز بستگی به تصمیم دولت دارد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در مورد مبلغ اختصاص یافته شده در قالب پژوهانه به دانشجویان دوره دکتری گفت: در مرحله هشتم برای سال ۹۲ مبلغ ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به دانشگاههای وزارت علوم و وزارت بهداشت در قالب پژوهانه پرداخت کردیم؛ البته در مجموع سالانه ۲۷ میلیارد تومان پژوهانه پرداخت خواهد شد که تقاضا داریم براساس منابع مالی دولت این رقم افزایش یاید.

به گفته وطنی تاکنون این طرح تمامی کسانی را که واجد شرایط بودند پوشش داده است اما در آینده متناسب با سیاستهای دولت در راستای توسعه فناوریها، اصلاحات و تغییراتی خواهد داشت.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *