خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » ضرورت جذب هیأت علمی بومی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

ضرورت جذب هیأت علمی بومی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

سخنگوی شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت باید هیأت علمی بومی جذب کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، روح‎الله میرکهنوج شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: با توجه به ایجاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان، انتظارات مردم در زمینه بهبود وضعیت بهداشت و درمان افزایش یافته است.

وی بیان داشت: با ایجاد این دانشگاه و انتظار تخصصی شدن نیروهای بیمارستان‎ها باید وضعیت درمان در منطقه بهبود پیدا می‎کرد و در این زمینه مشکلات موجود کاهش می‎یافت.

میرکهنوج با اشاره به اینکه اکثر دانشگاه‎ها کلینیک ویژه‎ای با حضور متخصصان خود تأسیس کرده‎اند، تصریح کرد: باید سیستم کلینیک ویژه در بیمارستان‌، با استفاده از نیروهای متخصص چند روز در هفته فعال شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر جیرفت با تأکید بر پیگیری گزینش نیروهای سابق بیمارستان‎ها، گفت: باید مشکل گزینش این نیروها توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان برطرف شود.

میرکهنوج با تأکید بر جذب هیئت علمی بومی برای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، عنوان کرد: در صورت جذب هیئت علمی بومی این افراد در منطقه ماندگار می‎شوند اما نیروهای غیربومی پس از چند سال به شهرهای خود باز می‎گردند. بنابراین با جذب هیئت علمی بومی نیز آینده دانشگاه تأمین می‎شود.

وی افزود: تعداد زیادی از افراد برای تجهیز بیمارستان به دستگاه «ام.آر.آی» به شورای اسلامی شهر مراجعه می‎کنند. به همین دلیل با توجه به نیاز منطقه باید از گروه‎هایی که پیش از این مجوز دریافت کرده‌اند، درخواست شود تا هرچه سریع‎تر نسبت به این امر اقدام کنند و در صورت مشکلات مالی انصراف خود را اعلام کنند.

میرکهنوج خاطرنشان کرد: برخی از این گروه‎ها به دلیل مشکلات موجود مجوز خود را تمدید می‎کنند و همین امر موجب تأخیر در راه‎اندازی این دستگاه و افزایش مشکلات مردم می‎شود که باید نسبت به حل این مشکل چاره‎اندیشی شود.

 

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *