خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » آخرین وضعیت بررسی بورسیه‌های ۸ سال گذشته از سوی نهادهای نظارتی

آخرین وضعیت بررسی بورسیه‌های ۸ سال گذشته از سوی نهادهای نظارتی

معاون وزیر علوم گفت: کارشناسان نهادهای نظارتی با حضور در وزارت علوم و سازمان دانشجویی به بررسی بورسیه‌ها در هشت سال گذشته پرداخته‌اند که این اقدام همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و معاون وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با آخرین وضعیت بررسی بورسیه‌های هشت سال گذشته، گفت: کارشناسان نهادهای نظارتی به وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان مراجعه می‌کنند تا به بررسی وضعیت بورسیه‌ها بپردازند و این اقدام هنوز به اتمام نرسیده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بررسی کارشناسان مربوط به بورسیه‌های هشت سال گذشته است، اظهار داشت: در هشت سال گذشته مقرراتی بوده است که تشخیص صحت این روند بر عهده نهادهای نظارتی است که شاید تشخیص آنها متفاوت باشد و ما دخالتی در این موضوع نداریم.

معاون وزیر علوم گفت: ما هیچگونه دخالتی نمی‌کنیم که آیا بورسیه‌ها در هشت سال گذشته قانونی یا غیرقانونی بوده است و تشخیص این مسئله با نهادهای نظارتی است.

صدیقی در رابطه با نگرانی افراد بورسیه نسبت به آبرو و تعهدات‌شان، عنوان کرد: ما معتقدیم افرادی که در چارچوب قانون بورسیه شده‌اند نباید هیچگونه نگرانی داشته باشند چون بر اساس قانون آن زمان بورسیه آنها صحیح است.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *