خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » تمدید مهلت شرکت در فراخوان جذب بورس وزارت بهداشت

تمدید مهلت شرکت در فراخوان جذب بورس وزارت بهداشت

مهلت شرکت در اولین فراخوان بورسیه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) دانشگاههای علوم پزشکی کشور تا ۱۵ تیرماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی با همکاری مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت این فراخوان را برای اولین بار منتشر کرده اند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

پذیرش متقاضی در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) در رشته های مورد نیاز علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی (صرفاً رشته های جامعه نگر، مواد دندانی) از جمله شرایط اختصاصی شرکت در این فراخوان است.

متقاضیان باید در آزمون سراسری دکتری  تخصصی پذیرفته شده باشند. حداکثر سن برای داوطلبین جهت استفاده از بورس داخل ۴۰ سال است.

کلیه دانشجویان پس از گذراندن حداقل دو نیمسال تحصیلی می توانند در فراخوان شرکت کنند و تا قبل از پایان تحصیلات این امکان برای همه متقاضیان شرکت در فراخوان وجود دارد. عنوان رشته متقاضی باید با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقیقاً مطابقت داشته و پذیرش موارد مشابه ممنوع است.

دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های حضوری دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات تابعه در اولویت پذیرش و جذب هستند.

شرط معدل مقاطع تحصیلی قبلی متقاضیان برای شرکت در فراخوان در دوره کارشناسی ارشد حداقل ۱۶ و برای دوره دکترای حرفه ای حداقل ۱۵ است.

در هر دانشگاه / دانشکده در شرایط مساوی، اولویت استفاده از تسهیلات بورس با متقاضیان بومی و نخبگان و استعدادهای درخشان بر اساس آیین نامه است. متقاضیان بورس مجاز به انتخاب دو دانشگاه خواهند بود. در صورت داشتن شرایط انتخاب دو دانشگاه، انتخاب اول در اولویت قرار خواهد داشت.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *