خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » جذب ۳۵ عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

جذب ۳۵ عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر وزیر بهداشت به استان قول جذب ۳۵ عضو جدید هیئت علمی را گرفتیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس، از یاسوج، رضا چمن در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با بیان تشریح دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به این استان، اظهار کرد: وزیر بهداشت با مشاهده کلی استان کهگیلویه و بویراحمد آشنایی کاملی از وضعیت درمان، بهداشت و سلامت استان پیدا کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه در محورهای خاصی که نیازمند حمایت وزیر و وزارتخانه بودیم، آنها را با وزیر بهداشت مطرح کردیم، گفت: برای تأمین ۴۰ خودروی آمبولانس برای مراکز درمانی و فوریت‌های پزشکی مناطق محروم از وزیر قول مساعد گرفتیم.

رضا چمن افزود: از وزیر در بحث اعتبارات برای تجهیزات و کالاهای پزشکی نیز قول گرفتیم.

چمن اضافه کرد: جذب پزشک متخصص و رفع کمبود پزشکان متخصص در بخش‌های مختلف درمان از دیگر مقوله‌هایی بود که آن را با وزیر بهداشت در میان گذاشتیم و ایشان به طور اختصاصی به مجموعه معاونین خود دستور دادند در بحث توزیع پزشکان متخصص استان کهگیلویه و بویراحمد را به صورت ویژه ببیند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با کمبود هیئت علمی مواجهه است، تصریح‌ کرد: متأسفانه در دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت اعضای هیئت علمی با دانشجویان یک به ۱۳ است که این با متوسط کشوری آن که یک به ۱۰ است، هم تفاوت دارد، به همین منظور از وزیر قول مجوز جذب ۳۵ نفر عضو هیئت علمی را گرفتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تربیت دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی یکی از دغدغه‌های بود که این موضوع را همچنین با وزیر بهداشت در میان گذاشتیم و ایشان نیز پذیرفتند که زیرساخت‌های لازم را در این خصوص برای استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم کند.

رضا چمن با بیان اینکه ۷۰ درصد از معوقات پرسنل و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی را در سال‌های ۹۰ الی ۹۲ پرداخت کردیم، افزود: ۳۰ درصد دیگر مطالبات مانده است که از وزیر بهداشت در این خصوص درخواست مساعدت کردیم.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930403001051#sthash.yRnTovfn.dpuf

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *