خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » شرایط ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد

شرایط ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد

آیین نامه ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، به منظور ایجاد وحدت رویه و پاسخگویی به درخواست ماموریت و یا انتقال اعضای هیات علمی تمام وقت بر اساس نیاز واحدهای تابعه، شرایط متقاضی، رعایت سایر مقررات و در نظرگرفتن مصلحت دانشگاه آزاد اسلامی، آیین نامه ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

طیق آیین نامه مذکور، موافقت رؤسای واحدهای مبداء و مقصد، تأیید هیأت اجرایی جذب استان‌های مبداء و مقصد و موافقت شورای جذب هیات علمی دانشگاه از شرایط ماموریت عضو هیات علمی از واحد مبداء به مقصد است.

همچنین از جمله شرایط انتقال، موافقت روسای واحدهای مبدأ و مقصد است و متقاضی نباید هیچگونه تعهدی به واحد مبداء داشته باشد و یا با توافق واحدهای مبداء و مقصد، تعهد متقاضی انتقال داده شود.

متقاضی انتقال باید دو سال متوالی به صورت مامور در واحد مقصد خدمت کند و در صورت رضایت واحد مبداء و مقصد و تایید شورای جذب هیات علمی سازمان مرکزی، انتقال قطعی انجام خواهد شد.

انتقال از واحد مبداء( پس از اتمام ماموریت ۲ ساله) و کسب حداقل ۷۰ درصد امتیازات ارتقاء به مرتبه علمی بالاتر در کمیته منتخب استانی و تایید شورای جذب هیات علمی دانشگاه (از تاریخ استخدام یا از تاریخ آخرین ارتقای مرتبه قبل) الزامی است و عملکرد آموزشی- پژوهشی و اجرایی متقاضی بر مبنای آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی ارزیابی می‌شود.

تایید هیات اجرایی جذب استان‌های مبداء و مقصد و موافقت شورای جذب هیات علمی دانشگاه از دیگر شرایط ماموریت عضو هیات علمی از واحد مبداء به مقصد است.

این آیین نامه در شصت و پنجمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تصویب و به تایید رئیس دانشگاه رسید و از تاریخ تصویب لازم است اجرا شود.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

یک دیدگاه

  1. با سلام
    ادرس این سایت برای ثبت درخواست انتقالی و ماموریت رو میشه بفرمایید. در اینترنت چنین سایتی پیدا نشد.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *