خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » برگزاری کلاسهای باز آموزی برای مربیان دانشگاه پیام نور

برگزاری کلاسهای باز آموزی برای مربیان دانشگاه پیام نور

رئیس هیأت عالی جذب دانشگاه پیام نور از برگزاری کلاسهای بازآموزی برای مربیان فعلی این دانشگاه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد آریامنش در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر، گفت: دبیرخانه جذب دانشگاه پیام نور در حال تدارک برگزاری کلاسهای بازآموزشی برای اعضای هیأت علمی این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه تمام مربیان دانشگاه پیام نور تشویق به ادامه تحصیل شده اند، ادامه داد: تا جایی که دانشگاه پیام نور سهمیه داشته باشد از طریق سهمیه مربیان، این استادان را برای ادامه تحصیل به دانشگاههای معتبر معرفی می کند.

به گفته رئیس هیأت عالی جذب دانشگاه پیام نور، مربیانی هم که توانایی دارند می توانند در کنکور سراسری شرکت کنند و دانشگاه پیام نور با مامویت آموزشی این مربیان به شرطی که در دانشگاه معتبر پذیرفته شوند، بدون هیچ محدودیتی موافقت می کند.

وی درباره برگزاری این دوره ها، خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین و مقررات وزارت علوم، تمام اعضای هیآت علمی موظف هستند در ۴ حوزه علمی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی امتیاز لازم را به دست آورند و اگر زمینه تقویت این حوزه ها فراهم نشود، زمان ارتقاء طولانی می شود.

آریامنش افزود: دانشگاه پیام نور در نظر دارد کلاسهایی در حوزه های مذکور از تابستان امسال برگزار کند، هر چند کلاسهای فرهنگی برای مربیان آغاز شده است.

این مقام مسئول دانشگاه پیام نور از امضای تفاهم نامه ای میان این دانشگاه و برخی دیگر از دانشگاههای معتبر کشور در زمینه تحصیلات تکمیلی و دکتری، خبر داد و گفت: با امضای این تفاهم نامه، کلاسهای آموزشی با کیفیت تری برای استادان دانشگاه پیام نور برگزار می کنیم.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *