خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » آمار نخبگان جذب شده هیات علمی در طی سالهای ۸۷ تا ۹۲

آمار نخبگان جذب شده هیات علمی در طی سالهای ۸۷ تا ۹۲

جلسه ۱۲۹ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

 

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، در این جلسه مقررشد نمایندگان حقوقی کارگروه‌های صلاحیت عمومی دانشگاهها پس از تایید هیات عالی به عضویت کارگروه منصوب شوند و غیر از این افراد در کارگروهها استفاده نشود.

 

در ادامه جلسه گزارشی از عملکرد هیات عالی جذب هیات علمی در سال ۹۱-۹۲ ارائه شد که در این گزارش به بررسی آمارهای ارائه شده متقاضیان جذب هیأت علمی و پیشنهادات جذب پرداخته شده‌است.

 

سپس در بررسی مراحل جذب و در پیگیری جلسات گذشته هیات عالی جذب به بررسی معیارهای حذف پرونده‌های غیر واجد شرایط دانشگاهها پرداخت و مقرر شد معدل، سن، رشته، وضعیت استخدامی و… در معیارهای فراخوان گنجانده شوند.

 

در ادامه جلسه نماینده دبیرخانه هیات عالی جذب در بنیاد نخبگان، آماری از جذب نخبگان از سال‌های ۸۷ تا ۹۲ ارائه کرد و پس از آن، روسای دبیرخانه هیات‌های مرکزی جذب وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ارائه گزارشی از آمار متقاضیان جذب عادی و نخبگان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در سال جاری پرداختند.

 

بعد از ارائه ایمن گزارش مقرر شد مراکز جذب هردو وزارتخانه هر ۱۵ روز گزارشی در خصوص جذب متقاضیان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان ارائه دهند. در پایان جلسه اعضای هیات‌های اجرایی دانشگاه‌های شهید بهشتی و دریانوردی و علوم دریایی چابهار و اعضای کارگروه صلاحیت عمومی دانشگاه‌های شهید بروجردی و تهران تأیید شدند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۲ دیدگاه

  1. جذب نخبه ها !!!! شایسته سالاری !!!! اگه ممکنه آمار ارائه کنید. مطمئن هستیم درصد افرادی که طی سالهای اخیر جذب شدن و نخبه هستن به یک هم نمیرسه.

  2. با سلام چرا اخبار هئیت علمی دانشگاه آزاد منتشر نمی شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *