خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم متوقف نمی شود

فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم متوقف نمی شود

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم گفت: فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم متوقف نمی شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر محمد رضا مردانی در گفتگو با خبرنگار مهر در

پاسخ به این سئوال که برخی از دانشگاه ها به علت کمبود بودجه قادر به جذب عضو هیات علمی نیستند آیا ممکن است فراخوان جذب هیات علمی به علت عدم تامین منابع مالی متوقف شود گفت: هیات مرکزی جذب هیات علمی وزارت علوم فراخوان خود را متوقف نمی کند.

وی ادامه داد: اگر دانشگاهی منابع مالی برای جذب عضو هیات علمی نداشته باشد خود تصمیم می گیرد که عضو هیات علمی جذب کند و یا اینکه جذبی صورت ندهد، مرکز جذب وزارت علوم الزامی ندارد که دانشگاه‌ها حتما عضو هیات علمی جذب کنند.

رئیس مرکزی جذب هیات علمی وزارت علوم تصریح کرد: براساس برنامه پنجم توسعه باید ۴۷ هزار عضو هیات علمی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور جذب شوند که تا کنون ۲۳ هزار عضو هیات علمی در تمام دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعم از آزاد و غیر انتفاعی و … جذب شده اند.

مردانی افزود: تا پایان برنامه پنجم توسعه دانشگاهها باید ۴۷ هزار عضو هیات علمی جذب کنند تا نسبت استاد به دانشجو در حد مطلوبی قرار گیرد.

همچنین ببینید

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی حرفه ای

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای باید از این به بعد برای جذب هیات علمی تا …

یک دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید
    امیدوارم که این بار جواب خود را بگیرم، با توجه به اینکه من بطور کامل جهت فراخوان جذب هیئت علمی اقدام کردم و مبلغ را نیز در تاریخ مقرر به حساب ریختم ولی با وجود پیگیری هنوز موفق به تعیین اولویت دانشگاه نشده ام و از این جهت بسیار نگرانم و راهکار آن را نیز نمی دانم امیدوارم چنانچه کسی می تواند مرا راهنمایی کند.
    با تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *